1

Säljes pga återställande till orginal. Komplett med adapterplatta, kylare, motorbalk. pris 2500

Post's attachments

20141008_153646.jpg, 88.15 kb, 313 x 235
20141008_153646.jpg 88.15 kb, 171 downloads since 2014-10-08 

2

Jag har en bay pickup. Passar den i en sådan? Vad är renoverat i motorn?

3

De borde den göra, motorrummet borde ju se lika ut på buss och pickup? Vet inte exakt vad som är gjort men den har inte gått många mil sen de va gjort, är upgifter från gamla ägaren.

4

Jag har automatlåda på min bil. Vet du om det funkar med adapterplattan du har? Är alla grejer med för att bulta dit och köra? Var finns grejerna?

5

Finns i leksand, ja allt finns, sitter fortfarande kvar i bussen å den e körbar, skulle tro att adapterplattan e lika till automat, däremot kan jag tänka mig att de blir lite pyssel med startkrans och turbininfästning.

6

Det låter lite tråkigt med "pyssel". Jag skulle vilja Kunna bara montera o köra.

7

Har du Volvo svänghjul o koppling på din bil? Passar det med vw växellådsaxel? Vilken startmotor ar du?

8

De enda jag vet är att vw startmotorn används, jag hafe en vw förut som var konverterad och där hade dom sattihop vw svänghjulet med volvons och använde orginal koppling. Ska försöka plocka or den nästa vecka å då har jag mer koll på hur det är gjort

9

Det vore bra att veta hur det är gjort. Jag var inne på att kanske sätta dit ett svänghjul från Volvo automat så kanske det funkar på min bil. Jag är intresserad av grejerna så vi kan hålla kontakten.

Har du möjlighet att få ner grejerna till Hedesunda strax utanför Gävle?

10

Ska till gävle i veckan så de går att ordna, skriv ditt nr så ringer jag när jag fått ur den så kan vi resonera mer

11

Vi pratar vidare så ser vi om den funkar i min bil.

0723204880

12

Fortfarande kvar