Riktigt kul projekt du har framför dig har själv gjort detta ett flertal gånger kommer bli ett minne för livet. Tänk på att det är långa avstånd och du kanske vill hinna se lite mera än bara bilar? Du måste ha en title som stämmer jag skulle endast köpa om den har en clear title. Du behöver även att en Bill of sale där även ditt namn står som köpare annars kommer den inte gå igenom ursprungskontrollen mycket viktigt. Har förståt att du gärna vill köra runt lite i bussen men då måste du fixa en försäkring på den inte så lätt som turist. Sen måste du fundera på hur du skall betala eventuellt köp? Min erfarenhet är att med kontanter i handen så har du störst möjlighet att göra en bra förhandling. Om du tar med dig kontanter se till att tulla in hela summan annars kan du få stora problem i tullen.
Tack för tipsen. Skall undersökas närmre när tid finns så jag verkligen förstår allt 
Kee: Koll som vanligt 

Sen ser den allvarligt frontsmälld ut på förarsidan. Kanske fixat nu, men hur är detta gjort? Motorluckan är helt fel för årsmodellen. Han svetsar ihop rostig plåt med ny plåt o sen färg på det...seriöst. Svetsarna är inte av nån höjdarkvalité heller.