Jag åker till Paris på onsdag med två jobbarkompisar. Vi skall gå på bilsalongen men vill gärna ha tips på biltillbehörsbutik eller annat bilnördigt att göra.
Även icke luftkylt av intresse då de andra två tycker om vatten 
O va roligt, va där för två år sedan med svågern och några vänner. Förra året va vi på Frankfurt-mässan, väldigt trevligt på båda ställena tyckte jag. Blev tyvärr inget i år och jag har nog inga affärer att rekommendera heller... 
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975
Ja det ska bli kul, lär ju vara en gigantisk mässa.
Hittar vi inga bildelsbutiker så är ju inte det hela världen.
Vi hittar nog nått att göra 
4 2014-10-07 07:12:30 Senaste redigerad av whallis (2014-10-07 07:13:54)
Ja det är riktigt stor mässa, även om Frankfurt va mycket större och där hade audi/merca helt sjuka montrar. Nu kanske du redan har koll på det men ett tips är att inte vara rädd för de montrar som är "inhängnade" Det är bara att se lite glad och intresserad ut så tog man sig in i de flesta. Porsches monter va toppen för det va inte så många som vågade ta sig in så där kunde man gå i lugn och ro och testa och kolla.
Blir lite avundsjuk faktiskt... får nog bli en resa nästa år igen...
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975
Ja det är riktigt stor mässa, även om Frankfurt va mycket större och där hade audi/merca helt sjuka montrar. Nu kanske du redan har koll på det men ett tips är att inte vara rädd för de montrar som är "inhängnade" Det är bara att se lite glad och intresserad ut så tog man sig in i de flesta. Porsches monter va toppen för det va inte så många som vågade ta sig in så där kunde man gå i lugn och ro och testa och kolla.
Blir lite avundsjuk faktiskt... får nog bli en resa nästa år igen...
Tack för tipset!