1

Hej alla!
Önskar köpa ett lastgaller till min Syncro Caravelle.

Tacksam för svar!

Mvh
Magnus

2

Ja och det ska sitta i denna för information. ICQ/ab

http://i1284.photobucket.com/albums/a579/magnuscharger/imagejpg2_zpsc54b9f8f.jpg

Hils
Magnus

3

Har ett sådant lastgaller som skall sitta bak ovan sista soffan.
Saknar dock fästen.
300 kr och det är ditt

4

Jag har det stora, och det tillsammans med det lilla täcker de från golv till tak. Har även fästena som egentligen bara är skruvar och mutter som man nitar in i karossen. Om man skall ha gallret vid baksätet (det lilla) så behövs fästen och de har jag oxå. Finns på Frösön

5

HeJ alla!
Tack för svar .
Jag behöver det gallret som ska sitta bakom mittensoffan, för att kunna LB regga henne med plats för 5 passagerare. Alltså kommer inte den 3e och sista sätesraden att kunna nyttjas.
Jag förmodar att det blir den stora varianten. ICQ/am  ICQ/ad 
Dieseldavid, har du en bild på på ditt lastgaller vore jag tacksam om du kunde skicka några alternativt sätta in dom i tråden. Ett pris vore också bra.  ICQ/ab

Hils
Magnus

6

Det stora gallret är 149 x 80cm och är avsett att sitta vid B-stolpen. Du kanske kan använda mitt galler om du modifierar det lite, är för långt för att sitta upp mot taket. Då kanske det lilla passar bättre.  Jag vet inte hur man får in bilder på detta forum, men kan skicka till din mail. Jag vill ha 600 för gallret

7 Senaste redigerad av Baua (2014-10-06 19:27:31)

Hej!
Tack för svar!
Skicka gärna en bild till [email protected]

Mvh
Magnus

8

Har gallret som ska sitta vid C-stolpen. Satt i en LB-reggad buss som jag plockade ner tidigare i år.
Ska vara komplett med fästen och allt.

9

Norrmännen har en fin variant på galler som är integrerat men mitt soffan och ger fint lastutrymme, kolla på www.vwbus.no

Sen bryr sig inte Sbp eller sheriffen om galler finns eller ej utan det behövs mest vid vid reg bes.

10

Dominique skrev:

Norrmännen har en fin variant på galler som är integrerat men mitt soffan och ger fint lastutrymme, kolla på www.vwbus.no

Sen bryr sig inte Sbp eller sheriffen om galler finns eller ej utan det behövs mest vid vid reg bes.

SBP bryr sig föga efter det att Reg besiktningen är avklarad, sheriffen däremot kan om dom vill ge dig böter om det inte är monterat, men sannolikheten är rätt låg.