Efter en flock testmil i bubblan lider jag nu svårt.
mmmmm...nu blev jag avundsjuk
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Efter en flock testmil i bubblan lider jag nu svårt.
j:son skrev:Efter en flock testmil i bubblan lider jag nu svårt.
Förlåt.

sitter och funderar på bay, vart akut sugen på en bay. Men jag vet inte har ju redan så många bilar.
håller på och säljer både min 72a och golf caben så man kanske köper en efter det.
Skall äta frukost och sen ut och hugga ved... Yxa såklart! Sen kanske sänka bubblan en anings till innan crusing ikväll i Falun
Nu ska jag knalla ut och renovera förknasaren.
Det gjorde underverk på den gamla motorn. Hoppas skillnaden blir lika påtaglig på denna. 
kom hem från jobbet jobbat lite över sen 0500 i morse.. skruvar inredning i en polis kontorsbil till uppsala.. den skulle varit färdig.. ..ätit stroganoff och vilar lite sen blir det garaget och packa bilen för färd till Gotland..
Jobbar lite.
Ska kasta in ett par fixturer i en maskin sen ett byaströg.
Har vatt en slappedag, dricker kaffe o ska snart iväg till Varberg o torsdagsträffen i Tvååker 
ligger på stranden och surfar runt på boxeville. Tacka gudarna för mobilt bredband 
Varit ute med husvagnen några dagar och håller på att läsa ikapp sex sidor nya inlägg här inne 
Varit ute med husvagnen några dagar och håller på att läsa ikapp sex sidor nya inlägg här inne
Tyckte väl att det varit lite tyst här. 
sitter också och läsar massor av nya innläg etter en helg i stugan med trådgårdsarbete
och "lättare" forbrändt på axlerna? är det så det hettar?
forbrändt sönderbränd lr rödbränd
Har ni inte mobiltbredband lr smartfone det funkar inte över allt men är smidigt 
Jo, jag har båda mobilt bredband, smartphone men hjälpar inte mycket når signalet är crap. Så orkade inte ta datorn med, da det är för langsamt i stugan med det mobile bredband. och det är kun om man har tur man kan fange internettet på samsungen...
Och jag är rödbrändt..
Jag sitter här med en härlig sommarförkylning... Satan... jag är helt orekslös i värmen. Jag som skulle packa bussen och måla garagetak.
Jobbar för att kunna vara ledig på fredag
Sjukt gött med AC inomhus...
Rinner bort i hettan.......... 
Har lite ångest för att mitt motorprojekt aldrig blir färdigt
jag vill köra cab
Jo jag vet, ilandsproblem 
Har precis monterat in min gamla router igen. Tro fan att åskan slog sönder mitt nya fast man bor mitt i stan 
Kom just hem full och glad efter att ha dansat med en brud i underkläder på en parkbänk... Är det studentvecka så är det! 
jaha kom nyss hem från jobbet, har kissat hund valpen. ska gå och lägga min men är fan bra sugen på att ut och köra ett varv och testa bromsarna jag byt på bubblan men det får vänta till i eftermiddag om jag får fart på start motorn vill säga.
SNART BUG RUN!!!!!!!!!!!!!
Smuttar på en hembrygd Ale och längtar till BR! 
Har precis duschat mig med något antibakeriellt, knäoperation i em, krycker några dagar 
Önskar alla fölkvagnsdårar ett skitkul BugRun !!
/Skäggo
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.