OK för min del! 
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 24 25 26 27 28 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
OK för min del! 
Då kan jag med! 
Verkar vara ett bra förslag 
Jag förstår inte hur vi tänkte... Försöka att prata folkvagnar på en onsdag
Skönt att ordningen är återställd 
Fel ställe men rätt målgrupp
Är det nån som har ett takräcke till bay att hyra ut till en filminställning?
Typ snarast 
Fel ställe men rätt målgrupp
![]()
Är det nån som har ett takräcke till bay att hyra ut till en filminställning?
Typ snarast
Prata med StångaJohan, jag tycker mig minnas att jag sett ett stort takräcke nånstans i hans gömmor!
MVH: Hella
Tack! Har skickat sms med förfrågan 
Fixat 
Vad är en filminställning? Och.
Fartfylld Filmpremiär!
Motorfilmkväll på Landsarkivet, "Gotlands motorförening 1957" på onsdag 24/9 denna vecka kl 1800. Bjuds på kaffe.
Inte missa, kan förekomma VW!
Antagligen också fel forum, men kanske rätt målgrupp.
/Jon
Vad är en filminställning? Och.
Fartfylld Filmpremiär!
Motorfilmkväll på Landsarkivet, "Gotlands motorförening 1957" på onsdag 24/9 denna vecka kl 1800. Bjuds på kaffe.Inte missa, kan förekomma VW!
![]()
/Jon
Funderade också på det här med filminställning? Min inställning till film är i alla fall att "Two line black top" var mindre bra 
Sputnik skrev:Vad är en filminställning? Och.
Fartfylld Filmpremiär!
Motorfilmkväll på Landsarkivet, "Gotlands motorförening 1957" på onsdag 24/9 denna vecka kl 1800. Bjuds på kaffe.Inte missa, kan förekomma VW!
![]()
/Jon
Funderade också på det här med filminställning? Min inställning till film är i alla fall att "Two line black top" var mindre bra
Haahaaa!!!
Let's rub it in!! 
Lovar på heder (den lilla som möjligen finns kvar?) o samvete att hitta en film som reparerar alla sår på hornhinnorna, till nästa år! That's a Promise!
(Hur jag än försöker lär jag ju aldrig hitta en sämre!)
Det känns ju som att jag missade en riktig kanonrulle
Måste nog in på swefilmer o kolla 
Det känns ju som att jag missade en riktig kanonrulle
![]()
Måste nog in på swefilmer o kolla
Ja den vill du inte missa! ..Men tänk på att fokusera, missar man något i början blir det svårt att hänga med i den rafflande o briljanta storyn! 
..Hittar du den inte på Swefilmer, så kan du komma hit ut o kolla hur färgen torkar på min garagevägg, det är minst lika intressant! 
Ja, sämre rulle lär nig va svårt att hitta... 
Då blir vi ett gäng på tisdag då ...
..Hittar du den inte på Swefilmer, så kan du komma hit ut o kolla hur färgen torkar på min garagevägg, det är minst lika intressant!
Är filmen lika trevlig o smakfull som ditt garage så hämtar jag hem den direkt 
Hoppa en vecka till. Tisdag vecka 40, den 30 september föreslår jag.
Vad tycks?
Hur går det? Har vi nån garagerunda på gång i morgon? Vilka garage? samling var och när? Öster 18.00??
Många frågor blir det...
MVH: Hella
Öster kl.18:00 blir bra för min del. Har för mig att det snackades om Niklas och Dennis garage i alla fall
Och Tores? Sen finns det ju ett till garage i bro;) Blir det fika någonstans också?
Tore och jag är beredda att öppna garageportarna i morgon. Sen var det väl snack om Niklas också. Samling 18:00 på Öster låter bra.
Kan väl öppna mitt också om det är så men är inte mycket att se just. En jäkla röra eftersom jag just köpt ett fint förtält till en gammal SMV. Inge fika där i alla fall. Kan dock ställa upp och handla nåt fikabröd om det är så att det behövs?
Tror inte jag kan men ska försöka! Hur lång tid brukar det ta ungefär? 
Jag kommer. Och vi kan göra ett snabbstopp hos mitt påväg till Tores. om intresse finns
Jag kommer. Är det någon annan som är sugen på något ätbart innan samlingen?
Sidor Föregående 1 … 24 25 26 27 28 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.