1

http://img.photobucket.com/albums/v349/sparvagn/Mobile%20Uploads/2014-09/DSC_0209_zps9hh9vl92.jpg
Jag håller på att demontera en 1303 -75.
Nu säljer jag bakskärmarna och bakluckan.
Bakskärmarna behöver fixas till i flänsen.
Bakluckan är komplett med den för -75an specifilka nummerskyltbelysningen, men dess gummilist är torr och sprucken.

Skicket är inte världens bästa, därför är det billigt! Lägg ett bud, men inte för högt! ICQ/ad
Prylarna finns i Göteborg, och jag har ingen lust att skicka dem med post, Schenker eller bussgods.

Budgivning och allmänt tjôt i denna tråden, som vanligt alltså... ICQ/ab

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

2

Intresserad av resten av bilen, nåt säljande aktuellt?

3

abdalh121 skrev:

Intresserad av resten av bilen, nåt säljande aktuellt?

Javisst, du kan få köpa "resten" det finns ju papper på den!
Men jag har lovat bort instrumentpanelen. Motorn behåller jag själv. Jag har inte bestämt mig för växellådan (Z-låda), IRS bakvagnen behöver jag nog inte. Kuggstången med rattstång hade jag däremot tänkt behålla... men allt är ju till salu beroende på vad köparen vill betala.

4

Ja viktigt är ju att den är komplett i all va upphängning innebär. Har du mer bilder på bilen?

5

Framkofångare till salu ??

/Fredrik Borbos
borboscustoms.se

6

http://img.photobucket.com/albums/v349/sparvagn/Mobile%20Uploads/2014-09/DSC_0216_zpsvqtpffev.jpg
Här är blid på bakvagnen, den är komplett, men trummorna sitter fast så in i helskotta.

Ja framkofångaren är till salu!
Komplett med blinkers och spolarmunstycken, kromet är synnerligen nopprigt och det finns en mycket liten parkeringskada.
Den måste alltså omkromas. Bärjärnen medföljer.
Jag har inte kollat så noga men jag tror att blinkerslyktornma är ok, och denna delen av bilen har stått i skugga så det är nog inte solblekt.