Jaha, känner att det är dags att lägga upp en tråd så man kan få lite eld i baken å jobba lite!
Bilen hämtades förra sommaren från en skogsdunge där den nog fått vila en stund med tanke på hur många råttor som bott i bilen..
Tyvärr så har jag nästan inga bilder som är värda å posta från då tills där vi är i dagsläget, men hädanefter kommer bilder dyka upp på allt som händer!
Bilen är alltså en sextias bubbla med få mil på mätaren, även om det inte syns.. Bilen brukades av ett par människor mellan 1960 fram till 1966 då den togs ur registret av någon anledning, och ska sedan ha stått i en lada fram tills slutet på 2000-talet då den ställdes ut i skogen.. Sen hämtade jag den..
Precis lastat av från släpvagn vid garaget
här är den inrullad i garaget efter storstädning invändigt
lite demontering har skett, all inredning urplockad
golvet var dåligt, så även trösklarna vad kunde ses här.
sen åkte karossen av med hjälp av två andra vwtokar
golvet byts ut, hela ena sidan å batterilådan på andra
plattan färdigkittat och nästan klar att målas
första varvet färdigt
dagläget, plattan är klar med helt nya bromsar.. framvagnen ska fräschas upp dock
Karossen är snart färdigsvetsad, ska försöka få färdigt det sista i veckan sen ska platta och kaross äntligen få smaka på varandra igen 
är mitt i ett husköp så kommer flytta verksamheten till huset när allt är färdigt, så försöker hinna så mycket som möjligt just nu.
1972 Bay buss