Den här och Ockelbo panelen är två av dom sjysstaste rått-bay'arna från Sverige ja sett på länge! 
Den här och Ockelbo panelen är två av dom sjysstaste rått-bay'arna från Sverige ja sett på länge!
oj jävlar... nu tog du i men tackar och bugar
såna ord behövs när man kommer hem och det är en pöl bensin under bussen
blir att beställa packningssatser till förgasarna och hålla tummarna
man får väl se det som tur i oturen att det kom nu och inte halvvägs till Bug Run 
Classic var snabba, renoveringssatserna till förgasarna ligger på posten och väntar så det blir till att riva ur dessa i helgen, kolla slangar och förhoppningsvis få stop på läck så man kan ta sig till Bug Run med bussen 
Fick hjälp av Silverbug att byta diverse i förgasarna, monterade tillbaka det igår men den går som en påse nötter, läcker fortfarande olja och vill inte tro det men tyckte jag skymta lite bensin under...och nu är det osäkert om jag får nån barnvakt under Bug Run så nu lackar man snart ut och säljer skiten 
Lite tålamod, bayen kommer bli så glad sen så! 
Nu går motorn rätt ok igen, tack som fan Peter
Sitter på verandan och dricker kaffe nu men blir en provtur i eftermiddag och då även bedöma oljeläck 
rättelse.. tomgången gick rätt ok, köra var en helt annan femma 
precis somn min buss. Går bra på tomgång och hyfsat när man "tommgasar" men när man kör så tar den sig knappt framåt 
Peter hjälpte mig att lösa motorproblemet igår och tanken är att slänga in lite enkel inredning bak i skåpet i veckan då det är helt rent nu,
så är det barnvakt i helgen som ska clearas för att kunna ta mig till Bug Run också
en bild som morsan tog igår... ser fan bättre ut än i verkligheten

Då är det nog bra i verkligheten för på bilden ser det jävligt bra ut 
Ser kanon ut! Skönt att det löste sig inför BR så du kan åka med den. Idag ska jag justera det sista på min och ta en provtur innan bes på onsdag. Spännande minst sagt...
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Lowang: tackar, jo jag börjar bli rätt nöjd..sänka liiite mer bara
Kalle: sväng förbi här på provturen så jag får se härligheten 
Kalle: sväng förbi här på provturen så jag får se härligheten
Kom inte så långt idag, men bussen verkar funka som den ska i stort. Vi får ses på MAX på onsdag 
Tyvärr Kalle, har möte vid 18.
Annars jobbar jag med förhoppningen att jag ska ta mig iväg på fredag, slängt i lite golv och fixat solskydd för fönstren och sen sidopaneler kvar så får det duga
... eller kanske aningen lägre blir den om det går som det ska imorrn då 
Sänkt mer fram och en till spline bak efter ett besök hos Demians sänk&pulshop igår
liiite stötigare och lite klonkande bak men va fan, ser bättre ut
fått ok på barnvakt i helgen så imorgon bär det av till Bug Run, återstår att se om man tar sig hela vägen

Fränt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
äntligen!!!
Schnyggt!
Har du slipat ner loggorna för att få dem sådär, eller har en riktig konstnär varit i farten?
Blev ju skitbra det där Göran! Hoppas ni får fint väder och grymt kul på BR nu, skulle gärna hängt med, men är som sagt lite väl nära inpå nästa resa för att hinna med allt.
tackar, tackar
Kee: förtunning och slippapper 
121 2011-06-12 20:18:36 Senaste redigerad av GB (2011-06-12 20:19:14)
Jodå, tog mig både till och hem från Bug Run 
På plats på campingen 
Bussen är ju grym !!!!!
Ut med bilderna nu Göran...från Bug Run alltså!!!
Fan vad kul att allt funka som det skulle! Panelerna ser ut att ha blivit skitsnygga! Mer bilder vill vi se!
Ut med bilderna nu Göran...från Bug Run alltså!!!
nu ligger du i bildtråden