Vad är det vettigaste valet bak på min 73a? Funderar på std dämpare men upnorth har ju coilovers för under tusingen..kan de va nått?
Bilen ska kanske sänkas liiiite bak för att smyga in lite för breda däck och dem inte går fritt..tankar och idéer mottages mer än gärna!
Std
skit i fjäderkädda dämpare om du vill åka lågt för sådana lyfter bilen ( dom är för husvagn )
/// Micke
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
Std
skit i fjäderkädda dämpare om du vill åka lågt för sådana lyfter bilen ( dom är för husvagn )
/// Micke
Tackar ! Men ska det sänkas lite så sänker jag bara på svärden? Inte lönt att köpa lite kortare dämpare? 
Jag vill inte vara dum
Men det enda sättet är att sänka är på svärden Efter som du har IRS bakvagn så måste du oxå låssa inre infästningen i irs armen
Du behöver inte tänka på att byta stötdämpare i bak ( det kan vara ide att byta dom för dom är ofta slitna ( 4000mil )
/// Micke
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
Jag vill inte vara dum
Men det enda sättet är att sänka är på svärden Efter som du har IRS bakvagn så måste du oxå låssa inre infästningen i irs armen
Du behöver inte tänka på att byta stötdämpare i bak ( det kan vara ide att byta dom för dom är ofta slitna ( 4000mil )
/// Micke
Inget dumt alls!, de va precis så jag tänkte
den dagen det ska ihop igen får vi se om jag får ihop det..men då vet jag vad jag ska köpa iallafall! Tackar!