1 Senaste redigerad av VWex (2014-09-11 21:05:37)

Plockade fram min gamla scalextric banan och rejsar förfullt tillsammans med min lille pojk.
Men vi måsta ha mer bilar, någon som har att kränga?
Även bandelar etc kan vara av intresse

Mvh Alex
ring eller sms 073 25 55 971
eller pm eller mail:[email protected]

2

ska du ha billigt eller får det kosta en peng? Kan tänka mig sälja av mitt men det är mycket och jag vill ha någorlunda bra betalt. ICQ/ab
(pm) ifall du känner dig sugen

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

3 Senaste redigerad av MrPete (2014-09-11 21:23:27)

Jag kan gräva fram en hel del, vet att det är en bana som troligtvis är komplett, eller iaf nästan med låda etc etc, sen ska det finnas en eller flera lådor med fler delar och bilar.. Vad får det kosta?

4

Inte för jag vill "vara den"....  ICQ/ad

Jag sålde mina gamla delar på Tradera, och det är många andra som rensar källarförrådet - kolla ?

http://www.tradera.com/search?q=scalextric

5

Du får beställa denna http://www.habohobby.se/sv/produkter/so … eetle.html  ICQ/ab

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

6

Hej

"vad det få kösta?" Default/smile Beror helt på vad som säljs, har inte någon direkt max budget....fast jag har inte en egen guldgruva bakom huset heller. ..

Kan betala för vettiga grejer givetvis, men jag letar i första hand efter beg. halv slitna bilar.
Kan betala allt från 50kr för en ful-bil full med hundhår upp till ett par hundra för en ok.

Det är ju jag och min 6åriga pojk som ska köra, så svindyra bilar i glasmonter är kanske inte prio 1
skala 1:32 tror jag bilarna ska vara.

7

Jag ska kolla vad som finns.. Vet att det är en hel del och att säljaren ville bli av med allt i en klump. Hur det ligger till med bilar vet jag inte men eftersom det är stora mängder bana varav en "komplett" i kartong så borde där finnas bilar med.

8

MrPete skrev:

Jag ska kolla vad som finns.. Vet att det är en hel del och att säljaren ville bli av med allt i en klump. Hur det ligger till med bilar vet jag inte men eftersom det är stora mängder bana varav en "komplett" i kartong så borde där finnas bilar med.

Låter gött , tacka så länge Default/smile