Får börja med att ta mössan i hand och erkänna att jag "missat lite" här. Men sen vill jag vända på argeumentet och säga, faen vilken fräck DH!
Jag är normalt inte så mycket för DH, men den här var mycket ball! Stuprätt, som en kändis skulle sagt! Svarta fälgar med kromade hjulskruvar är riktigt snyggt, navkapsellöst adderar till outlaw-attityden. Gillar't! Ringer några polare och ger dig fem tummar upp!
Det enda som är bättre med en DH över en EH (enligt min excentriska uppfattning) är just möjligheten till soltak och den har man ju tagit fasta på här, riktigt vackert! (iofs lättare att bygga bra ljud i dem också, men det lämnar vi därhän)
Sen är jag tveksam till om hjulinställningen är orsaken till "suset", det KAN ju förstås vara det, men torra gummilister, hål i karossen eller otäta fönster eller soltak tror jag mer på. Efter allt laborerande med toe-in/out kan jag fastslå att den stora skillnaden mellan lite och mycket toe in, är hur lättrattad vagnen blir. För mycket toe in, väldigt lättrattad, väldigt mycket däckslitage, för lite toe in, desto mer trögstyrd. Ljudnivå har jag aldrig hört någon skillnad i.

vikterna är per däck...hörde en som sa.. Bara att pumpa i mer luft.. Men så enkelt är det inte... Kompisens bay med 165däck av ganska så liten storlek.. Tålde bara 350kg.. Och var kraftigt varma efter en liten sväng på några km i 70-80kmt.....helt klart något att tänka på...