Jeg forsøker å rekruttere en liten gjeng fra Norge til sesongens aller siste race på Kjula den 27-28 september. Er det noen her som vurderer å ta turen til Kjula?
Registreringen er åpen.
Mvh
Kalle
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Dragracing » Kjula Dragway 27-28 september
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jeg forsøker å rekruttere en liten gjeng fra Norge til sesongens aller siste race på Kjula den 27-28 september. Er det noen her som vurderer å ta turen til Kjula?
Registreringen er åpen.
Mvh
Kalle
Anmäl er i 4-6 istället för test n tune då dom prioriterar dom "riktiga" klasserna mer. Det va skandalöst dåligt i helgen på kjula för våran del.
Powered by East Hill Welding
Anmäl er i 4-6 istället för test n tune då dom prioriterar dom "riktiga" klasserna mer. Det va skandalöst dåligt i helgen på kjula för våran del.
Klassvärden var inte mycket att ha
Skulle man få köra så fick man vara fräck och bara line:a upp.
Markus A körde väl åtminstone 6-7 repor under helgen vilket var ok. För egen del blev det "bara" två på söndagen.
Hade dock säkert kunnat få köra mer på sena eftermiddagen i söndags då de inte slutade köra förrän vid 18 och då var det ingen som helst kö. Många hade dock redan börjat lasta och åkt hem.
Får se om jag pallrar mig iväg till 27-28:e. Bilen är hel, men vill gå igenom en del saker och testa nya idéer för att det skall kännas motiverat.
Takk, det var det første jeg lærte når jeg var på Kjula første gangen i 2012. Da får men ihvertfall 3-4 kvalrunder på lørdagen og kan kjøre test`n tune på søndagen i mellom rundene til de "store" klassene.
Mvh
BB
Jag har börjat bygga ihop motorn igen. Målet är att bli klar och köra!
Mitt mål är att köra också.
Mitt mål e som förra gången,, å titta på ,,, ock lista ut triks innför nästa sesong
mvh
Da er jeg påmeldt 4to6. Vi sees på Kjula. Krysser fingrene for strålende sol og mye kjøring.
Mvh
Kalle
4 to 6
Øyvind Berger Volkswagen Rabalder Norge
Thomas Böker VW Käfer Norge
Kalle Rabben Volkswagen Norge
Patrik Tjernell Volvo C70
Pre-Registered Volvo 744
Två till nu
Mig själv med min 1500S
Mathias Stenström Volvo s90
Anmäld igår kväll:)
Beställde lite smådelar från USA nyss. Hoppas dom dyker upp nästa vecka...
Funderar på att åka ner o köra en sväng, 
Blev det lite repor för dem som körde test and tune sist ?
90 påmeldte etter 1,5 dag - WOW! Her må man ikke nøle forstår jeg.
8 vw så langt. Meget bra!
Mvh
BB
Herminator och jag planerar att köra med motorn ur absolut folka så en 9:a är vad vi siktar på. Ska på herman om anmälning imorgon då vi äter sniglar för att komma i form för snabbare race.
Herminator och jag planerar att köra med motorn ur absolut folka så en 9:a är vad vi siktar på. Ska på herman om anmälning imorgon då vi äter sniglar för att komma i form för snabbare race.
Tummen upp! 
Anmälan klar och 2275:an åker ur efter jobbet idag!
Sniglar? Jag trodde vi var i samma team 
Jag handlar ngt att grilla för säkerhetens skull.
Nu är vi 10st (måste vara nytt rekord) och hoppas Erik Å, Team Easthill, Nobbe, Juggas, Dennis, Team Skinne och Peter S också hänger på.
/Herman
Hans Landelius skrev:Herminator och jag planerar att köra med motorn ur absolut folka så en 9:a är vad vi siktar på. Ska på herman om anmälning imorgon då vi äter sniglar för att komma i form för snabbare race.
Jag handlar ngt att grilla för säkerhetens skull.Nu är vi 10st (måste vara nytt rekord) och hoppas Erik Å, Team Easthill, Nobbe, Juggas, Dennis, Team Skinne och Peter S också hänger på.
/Herman
Båtflyktingen anmäld. En ordningsfråga. Är det camping som gäller? 
Volkmaster skrev:Hans Landelius skrev:Herminator och jag planerar att köra med motorn ur absolut folka så en 9:a är vad vi siktar på. Ska på herman om anmälning imorgon då vi äter sniglar för att komma i form för snabbare race.
Jag handlar ngt att grilla för säkerhetens skull.Nu är vi 10st (måste vara nytt rekord) och hoppas Erik Å, Team Easthill, Nobbe, Juggas, Dennis, Team Skinne och Peter S också hänger på.
/HermanBåtflyktingen anmäld. En ordningsfråga. Är det camping som gäller?
Är också anmäld. Hade egentligen tänkt stå över, men nu blir det så jäkla många VW's att jag känner mig tvungen att köra
Det är camping som gäller.
Om farbror Dennis vill ta den lite längre omvägen norr om mälaren så kan det säkert ordnas med logi fredag/lördag för gemensam färd mot Kjula på lördag morgon.
bli ju värsta vw drag-nats

bli ju värsta vw drag-nats
![]()
![]()
Jepp, nu måste vi bara se till att få stå tillsammans i depån så blir det här riktigt bra.
Nu är vi 13 VWs anmälda!
Hur ballt som helst!
182 påmeldte. 60 er "pre-registered" 13 VW er allerede påmeldt + 1 til som ikke er så flink med datorn 
Det får bli en tur till Kjula i stället för Norrtälje för mig! Hoppas att vädret sköter sig 
Försökte boka i går när man kom hem från skellefteträffen men blev "pre registred" pga klassen var redan full
Åker till kjula om man kommer med, men annars blir det norrtälje som backuplösning....
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Dragracing » Kjula Dragway 27-28 september
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.