Behöver nån runt huddinge,stockholm som kan jobbar me luftvärmepumpar,behöver fylla en som e tom, gjärna kvällstid (extra)" NÅN SOM KÄNNER NÅN" Mvh,Stefan. (0702068018)

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tjänster & jobb » Fylla på luftvärmepump!"FIXAT"
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Behöver nån runt huddinge,stockholm som kan jobbar me luftvärmepumpar,behöver fylla en som e tom, gjärna kvällstid (extra)" NÅN SOM KÄNNER NÅN" Mvh,Stefan. (0702068018)

Upp,vintern e på väg!! 

Jag har ingen känning, men vill väcka en idé på hur det skulle kunna gå till. När jag för x antal år sedan hade installerat ett beggat kylaggregat till skåpet i min buss, så insåg jag att grejerna inte kan kopplas isär när de väl monterats ihop, för då försvinner kylmedium. Jag satte mig och ringde runt till olika kylfirmor och på ett ställe fick jag napp. Där jobbade en kille som tyckte det var lite kul med dylika uppdrag, även om han mest gjort båtar osv.
Han dök upp en vardagskväll och garvade hela tiden, han tyckte det var urballt att få jobba med en buss. Han påpekade att köldmediet som angavs på aggregatet inte längre var tillåtet och att det han fyllde på med kanske inte skulle funka, men jag hade ju lagt ner stor energi på att installera skåpet så jag ville chansa, han lödde dit en påfyllningsnippel och fyllde systemet med något gram och det lirade okej fram till förra året.
Nu är det ju kanske inte lika "kul" att fylla en vanlig VP som ett hemmabyggt kylskåp i en buss, men jag ringde och hörde mig för. Jag hade ingen avsikt att be om ett svartjobb, och kanske hade jag bara tur? Ville egentligen bara väcka en tanke, det kanske inte hjälpte så mkt...
Förresten, värmepump is the shit (som man säger), jag har två stycken! 
Ja en sån gubbe skulle ja vilja hitta, oftast lättare när sånna här saker går från mun till mun har åxå två stycken, den som ja behöver fylla sitter i garaget, så måste fixa den så ja har nån stans att va i vinter!! 

Upp, ingen??? 

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tjänster & jobb » Fylla på luftvärmepump!"FIXAT"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.