1 Senaste redigerad av Emil O (2014-09-16 15:25:34)

allting sålt.

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

2

kan ju givetvis tilläggas att man kan ge ett lämpligt bud med. vill få bort detta omgående.

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

3

Har du någon bild på bakre kofångaren slashcut?

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

4

Kalle skrev:

Har du någon bild på bakre kofångaren slashcut?

Den är tyvärr avkapad, så har bara ytterhörn. Men skarva dit dom på en vanlig. Så är det en bra fejk.

5 Senaste redigerad av Emil O (2014-09-08 17:45:13)

vill man köpa enstaka delar nu så får man det me! men då är kravet att man hämtar! har tyvärr inte tid att skicka massa delar till 10 olika adresser.

bussdörrarna ser sämre ut än va dom är! är mest gångjärnen som är sönder hackade. men en duktig plåtnisse löser det galant!

6

Om du mot förmodan skulle orka skicka så köper jag gärna fälgarna

7

Kan man komma och kika i helgen Emil? Lite sugen på en del av prylarna.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

8

allting är bokat tills på söndag.