1

Forumet är öppet nu igen.
Tänkte bara att folk kan passa på att kopiera sina favorit trådar osv innan de stängs igen.

2

Bajen skrev:

Forumet är öppet nu igen.
Tänkte bara att folk kan passa på att kopiera sina favorit trådar osv innan de stängs igen.

Stängt kl 02.08 iaf... å dé kan dé fortsätta att vara...enl mig  Boxerville kommer att bli riktigt bra som forum

West Coast Volks attitude is everything

3

Vad hände här liksom? Tryckte de på fel knapp och råkade öppna forumet av misstag?

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

4 Senaste redigerad av Nisse (2011-02-01 10:29:56)

MrSpock skrev:

Vad hände här liksom? Tryckte de på fel knapp och råkade öppna forumet av misstag?

När du skriver "DE" vilka menar du då?

5

"De" som driver MB?
Eller ska det vara "den"?
Spelar det någon roll?

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

6

Verkar som om det var öppet ungefär mellan 00.00 och 02.00 natten mellan den 31 jan och 1 feb.
Jag har endel projekttrådar om någon är intresserad.

Inga konstigheter, bara möjligheter

7

MrSpock skrev:

"De" som driver MB?
Eller ska det vara "den"?
Spelar det någon roll?

Jag bara undrade om någon mer än Martin har något att säga till om där längre.

8

Skulle gärna vilja ha min tråd där tillbaka..

9

Gruvborg skrev:

Skulle gärna vilja ha min tråd där tillbaka..

Vad hette din projekttråd? Kan kolla om jag fick med den.

10

Soltaks dubbel hytten eller nått i den stilen

11

Gruvborg skrev:

Soltaks dubbel hytten eller nått i den stilen

Jag har hela första sidan av din projekttråd. PM om du vill ha den

12

Tack som f*n  ICQ/ag
Saknar MB lite nu när jag fick läsa min tråd igen Default/hmm

13

Hej! Fick du med min cafébuss?

"Daddy Cool"

14

Ja jag tror oxå att boxerville kommer bli hur grymt som helst.
Tipsade mest eftersom Mb var stort å kommer ta lång tid innan BV har lika många projektrådar å info.
Kunskapen finns här helt klart.

Men tipsade om att de var öppet just för att dom som ville kunde gå in å kopiera de dom ville åt

15

Ja va in en snabb tur inatt, fick inte sparat så många trådar, bara dom om Soxtens el-avrostning och elförsinkning.
Men ja gick in på användarlistan och sökte på 'Administrators' och fick fram 3stk... Martin + en som va reggad för några år sen och hade 1(!) post och så en 52Split med 35poster sedan regging i mitten av januari 2011... ser ut som att det bara är Martin kvar på toppen av berget...

Buy the ticket, take the ride... - HST

16

Är det nått speciellt man kolla på MB så går det ju att kolla dom cachade sidorna

Ex: http://webcache.googleusercontent.com/s … .google.se

*såld* Notchback 63:a,  *såld* Bay DH 73:a, *kvar ICQ/ac * Saab 02:a

17

Löf skrev:

Ja va in en snabb tur inatt, fick inte sparat så många trådar, bara dom om Soxtens el-avrostning och elförsinkning.
Men ja gick in på användarlistan och sökte på 'Administrators' och fick fram 3stk... Martin + en som va reggad för några år sen och hade 1(!) post och så en 52Split med 35poster sedan regging i mitten av januari 2011... ser ut som att det bara är Martin kvar på toppen av berget...

Den om elförsinkningen är ju riktigt intressant.

18 Senaste redigerad av Kalle (2011-02-01 20:23:13)

Sökte på café bay och hittade denna sidan

http://webcache.googleusercontent.com/s … .google.se

Och denna

http://webcache.googleusercontent.com/s … .google.se

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

19

Någon som vet hur man får fram sida 2 och senare i sina trådar från Google Cache? Jag lyckas bara få fram sida 1 av mina projekttrådar.

20

HenrikL skrev:

Någon som vet hur man får fram sida 2 och senare i sina trådar från Google Cache? Jag lyckas bara få fram sida 1 av mina projekttrådar.

Söker du på det namn du hade på MB? Du borde få upp alla trådar du skrivit i  Default/hmm

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

21

HenrikL skrev:

Antingen kan du ersätta länken för sida nr2 i sökfältet, eller så bara söker du på hela länken på google och trycker på "cashad"

22

buscollector skrev:
HenrikL skrev:

Söker du på det namn du hade på MB? Du borde få upp alla trådar du skrivit i  Default/hmm

Han menar nog att han vill se sida 2 också, trycker han på "sida 2" på den cachade sidan, så kommer han till den ocachade ursprungslänken. Ait?

23

buscollector skrev:

Ja den va go' - jag hade nästan 600 postningar där ICQ/ad
Däremot funkar det att söka på rubriken på tråden man letar efter ICQ/ad

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

24

Jag hade över 7.000 post där.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

25

jag skulle gärna ha 205*5 tråden tillbaka, jag spenderade många timmar på att leta rätt på alla fälgar