Forumet är öppet nu igen.
Tänkte bara att folk kan passa på att kopiera sina favorit trådar osv innan de stängs igen.
Forumet är öppet nu igen.
Tänkte bara att folk kan passa på att kopiera sina favorit trådar osv innan de stängs igen.
Stängt kl 02.08 iaf... å dé kan dé fortsätta att vara...enl mig Boxerville kommer att bli riktigt bra som forum
Vad hände här liksom? Tryckte de på fel knapp och råkade öppna forumet av misstag?
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
4 2011-02-01 10:29:31 Senaste redigerad av Nisse (2011-02-01 10:29:56)
Vad hände här liksom? Tryckte de på fel knapp och råkade öppna forumet av misstag?
När du skriver "DE" vilka menar du då?
"De" som driver MB?
Eller ska det vara "den"?
Spelar det någon roll?
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
Verkar som om det var öppet ungefär mellan 00.00 och 02.00 natten mellan den 31 jan och 1 feb.
Jag har endel projekttrådar om någon är intresserad.
"De" som driver MB?
Eller ska det vara "den"?
Spelar det någon roll?
Jag bara undrade om någon mer än Martin har något att säga till om där längre.
Skulle gärna vilja ha min tråd där tillbaka..
Skulle gärna vilja ha min tråd där tillbaka..
Vad hette din projekttråd? Kan kolla om jag fick med den.
Soltaks dubbel hytten eller nått i den stilen
Soltaks dubbel hytten eller nått i den stilen
Jag har hela första sidan av din projekttråd. PM om du vill ha den
Tack som f*n
Saknar MB lite nu när jag fick läsa min tråd igen 
Hej! Fick du med min cafébuss?
Ja jag tror oxå att boxerville kommer bli hur grymt som helst.
Tipsade mest eftersom Mb var stort å kommer ta lång tid innan BV har lika många projektrådar å info.
Kunskapen finns här helt klart.
Men tipsade om att de var öppet just för att dom som ville kunde gå in å kopiera de dom ville åt
Ja va in en snabb tur inatt, fick inte sparat så många trådar, bara dom om Soxtens el-avrostning och elförsinkning.
Men ja gick in på användarlistan och sökte på 'Administrators' och fick fram 3stk... Martin + en som va reggad för några år sen och hade 1(!) post och så en 52Split med 35poster sedan regging i mitten av januari 2011... ser ut som att det bara är Martin kvar på toppen av berget...
Är det nått speciellt man kolla på MB så går det ju att kolla dom cachade sidorna
Ex: http://webcache.googleusercontent.com/s … .google.se
* Saab 02:aJa va in en snabb tur inatt, fick inte sparat så många trådar, bara dom om Soxtens el-avrostning och elförsinkning.
Men ja gick in på användarlistan och sökte på 'Administrators' och fick fram 3stk... Martin + en som va reggad för några år sen och hade 1(!) post och så en 52Split med 35poster sedan regging i mitten av januari 2011... ser ut som att det bara är Martin kvar på toppen av berget...
Den om elförsinkningen är ju riktigt intressant.
18 2011-02-01 20:21:57 Senaste redigerad av Kalle (2011-02-01 20:23:13)
Sökte på café bay och hittade denna sidan
http://webcache.googleusercontent.com/s … .google.se
Och denna
http://webcache.googleusercontent.com/s … .google.se
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Någon som vet hur man får fram sida 2 och senare i sina trådar från Google Cache? Jag lyckas bara få fram sida 1 av mina projekttrådar.
Någon som vet hur man får fram sida 2 och senare i sina trådar från Google Cache? Jag lyckas bara få fram sida 1 av mina projekttrådar.
Söker du på det namn du hade på MB? Du borde få upp alla trådar du skrivit i 
Och till sommaren ska jag åka vwbuss
Det är säkert 
Antingen kan du ersätta länken för sida nr2 i sökfältet, eller så bara söker du på hela länken på google och trycker på "cashad"
HenrikL skrev:Någon som vet hur man får fram sida 2 och senare i sina trådar från Google Cache? Jag lyckas bara få fram sida 1 av mina projekttrådar.
Han menar nog att han vill se sida 2 också, trycker han på "sida 2" på den cachade sidan, så kommer han till den ocachade ursprungslänken. Ait?
Ja den va go' - jag hade nästan 600 postningar där
Däremot funkar det att söka på rubriken på tråden man letar efter 
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Jag hade över 7.000 post där. 
jag skulle gärna ha 205*5 tråden tillbaka, jag spenderade många timmar på att leta rätt på alla fälgar