126

m.helsing skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=CFYtpTot7hQ

ICQ/ag  Snyggt Jobbat Tomas ! Blir det nåt med Glass loggan på skåpet ?

Nja, jag vet inte. Lokala glassbolaget vill inte kläcka ur sej färgschemat...de tror väl att jag ska utnyttja läget, o det tror de alldeles rätt i.  ICQ/af

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

127

Undrar lite hur det hade sett ut med originalplåtisar och gråa kapslar. Vad är det för däckdimension?

[

128

MickeW skrev:

Undrar lite hur det hade sett ut med originalplåtisar och gråa kapslar. Vad är det för däckdimension?

Håller med!

Bilden med grinden ser nästan ut som att den vore tagen i Australien. ICQ/ab

"Pimped by Nature"

129

25hpman skrev:

Jajemen. Å nu har hjulen kommit på med...no more low life!

http://i277.photobucket.com/albums/kk49/25hpman/006-12.jpg
http://i277.photobucket.com/albums/kk49/25hpman/007-11.jpg
http://i277.photobucket.com/albums/kk49/25hpman/005-8.jpg

Jävlar vad hög den blev Default/yikes
Ser kanon ut ICQ/ad
Vi får ställa upp våra kärror på BG och ta bilder  ICQ/ag

130

Den här kommentaren är inte kritisk,färgen på bussen ser inte bra ut.
Jag tror den skulle bli kanon i Kiesel grau från 60 ICQ/ab

131

Fredrik.S skrev:

nu är du för en gångs skull ute och cyklar fidde! ser sjukt bra ut! skulle dock varit diagonal på den, gärna grovmönstrade. då jävlar snackar vi byxbula!!!  ICQ/ab

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

132

Den är så hög att min hund (sankt-bernads-tax) gick raklång under bussen idag Default/lol
Hon blev imponerad...

133 Senaste redigerad av jn (2011-06-04 22:48:42)

25hp: skulle gärna se ett några svartvita kort på din bil i lämplig miljö med gammal regskylt monterat. måste ha nåt nytt på toa!  ICQ/ae

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

134

jn skrev:
Fredrik.S skrev:

nu är du för en gångs skull ute och cyklar fidde! ser sjukt bra ut! skulle dock varit diagonal på den, gärna grovmönstrade. då jävlar snackar vi byxbula!!!  ICQ/ab

Ha ha jag vet att du inte är en för tidig gubbe,och gillar tok slammade fordon,om det är Vw eller något annat på
fyra hjul.Mig lurar du inte..Deutschland ICQ/ad

135

jn skrev:

25hp: skulle gärna se ett några svartvita kort på din bil i lämplig miljö med gammal regskylt monterat. måste ha nåt nytt på toa!  ICQ/ae

Ironi när den är som best,herr Mison ICQ/ad

136

Ja, däcken är Firestone F - 560...tror det var 82 profil. Jo, håller med om att den är liiiiite väl hög. Men det beror ju inte på däcken så mycket. Det hade blivit ännu mer luft i hjulhuset fram om man hade haft lägre profil, och det är väl det som får det att se lite knas ut.
Det ska både bli dragkrok o stötfångare där bak, men då petige jag vill ha rätt modell på dem så kommer jag att montera en äldre där fram. Lämnar iväg bägge på bläster o pulverlack snart.

Den där hunden, ja...  ICQ/ab

Nästa lack blir inte kiselgrå. Blir nog brunt, både blankt o halvblankt...  ICQ/ad

137

Ha, till mig sa du att du inte brydde dig om att stötfångaren var fel, du är en rolig man du ICQ/ad

Ät gul snö, det kan vara öl.

138

Jasså...ändring då isåfall.

139

Bra

Ät gul snö, det kan vara öl.

140

Inte långt kvar nu!   Default/lol

http://vwnettet.dk/picture.php?id=129195

141

Målet är att min hund ska kunna gå under.   Default/lol

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

142

inte mer än att man kan ändra sig. kul att se den iallafall.

143

Fredrik.S skrev:
jn skrev:

Ironi när den är som best,herr Mison ICQ/ad

jag ironisk?  Default/hmm

144

JockeB skrev:

Den är så hög att min hund (sankt-bernads-tax) gick raklång under bussen idag Default/lol
Hon blev imponerad...

Den där hunden ja... Går även under namnet "Wileda Quick Mop".  Default/lol

Mot Hessisch 2017!

145

Är du redo nu för BR Tomas? Allt klart med
Skåpet?

Medlem i Halmstad Luftkühlers

146

Ja, skåpet är klart. Körde 10-15 mil med den igår, o inga problem alls.

O lasset som ska lastas är snart färdigt det med.  ICQ/ab

147

Ska det kuskas motorväg eller blir det mer "spännande" vägval?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

148

Eftersom att vi inte lämnar hemmet förrän vid 16.30 då frun kommit från jobbet, så lär det bli tråkiga motorvägen för oss. Men målet är ju Scandic Hotel i Linköping...  ICQ/ag

149

E4 suger purjo!
Speciellt i dom hastigheterna man håller med en patinerad luftkyld VW.  ICQ/an

150

Varför inte köra delar av gamla riksettan? Lugnare med trafik bra vägar , betydligt trevligare. Resan är målet!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967