1 Senaste redigerad av Emil O (2014-09-25 04:39:40)

Länkpinne framvagn, sänkt samt kortad 1 dm. inkl styrstag och fjäderpaket. väldig skitig på bilden dock. på med bärarmar så är det bara att montera på bilen.

http://i59.tinypic.com/2s00nle.jpg
Pris: 2000kr
Eller så byter ja den gärna mot en swampcooler!

hämtas på plats i Rättvik.
mvh Emil

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

2

Hello.Du är aldrig och snurra i Tidaholm?Tänkte på dina fälgar nämligen hihi

3 spline gangsta!

3

Nix tyvärr:)

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

4

bagageräcke sålt! kom me bud om priserna inte passar.

5

PM skickat!

6

Pm

7

PM skickat med en mejl adress dit du kan skicka fler bilder.

8

uppdaterat med bättre bilder.

9

Vad är det för dimension på däcken på empi 5 spokesarna, och är det några skador på fälgarna?

Typ 1 59:a     Typ 3 Notchback 65:a

If it ain't broke, don't fix it!

10

Nytt PM skickat

11

Ytterligare ett PM skickat. Hör av dig

12

lite sålt igen så uppdaterar.

13

mer sålt.
endast framvagn kvar nu!
ingen som vill åka sänkt? den är så nära komplett de går.

14

Tack för bra affär! Vi är helnöjda med fälgarna, bara polera nu ICQ/ad

15

viGGe skrev:

Tack för bra affär! Vi är helnöjda med fälgarna, bara polera nu ICQ/ad

härligt att höra!  ICQ/ag

16

just ja, ja kan byta framvagnen mot en swamp cooler!  de hade suttit som en käftsmäll på chevan! ICQ/af