1

18:00-22,00   enligt annons.

"S"lowbugz 023

2

jo vi bussar dit!

3

ska försöka dra förbi en sväng, antagligen blir det bara att stå vid vägkanten dock  ICQ/ad
när har ni luftkylda tänkt åka, hela kvällen eller nån speciell tid?

4

Vi tänkte också komma upp ikväll. ICQ/af
Men först ska jag snart åka på bilutställning i Hedemora Folkpark. ICQ/ab

Är du inte nöjd   Sänk kraven

Typ1-57
MKP Petit -63

5

tänkte inte krusa ..tänkte fika!! straxt nedanför shell men på "skolsidan".

6

Jag rullar nog över ICQ/ab

7

Jag kör,ska försöka ruska liv i några fler "s"lowbugz!

"S"lowbugz 023

8

Kommer två Bubblor från Ockelbo med!  ICQ/ag

Typ 1 Ratlook '60

Är ung och dum! Därför frågar jag hellre...

9

masen skrev:

tänkte inte krusa ..tänkte fika!! straxt nedanför shell men på "skolsidan".

Bjuder du på en kopp? ICQ/ag

10

Råttan rullar ur Hedemora efter sex någon gång. Ses i Falun! ICQ/ab

11

Niclas, du var en mycket brutal man. Jag fixade kex åt dig, hoppas du minns det när du läser detta inlägg! ICQ/ad

12

Michos Miche: Jag är hemma nu, full och odräglig.... Tyckte synd om dig som vart lämnad av brudarna, men sen kan man ju fråga, hur mycket var det att ha? Iofs så var en riktigt sugen, hon sat och smekte mig på ----- i din bil, så det var ju trevligt  ICQ/ad  Men hur som helst, vi hittade såg ju inte dom senare ICQ/ag Har du möjligtvis något nummer eller någonting så man kan komma i kontakt med dom?  ICQ/ad  HAHA!
Tack för åkturen iaf! Godnatt!

Typ 1 Ratlook '60

13

Nummer har jag ICQ/ad

14

Men till vem hade du nummer då?  ICQ/ag  Den där Mikaela (som förövrigt var snyggast och mest på), henne är jag ju lite intresserad av att komma i kontakt med  ICQ/ad  Hittar dock inte henne på fb heller  ICQ/ag

Typ 1 Ratlook '60

15

De var ju inget för dig sa du ju ICQ/ad Mina kex nu vet du ICQ/ad

16

& Var e bilderna på bilar & brudar ????? ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

17

Du vet vad jag sa om henne, att det gick att....  ICQ/ad

Andreas: Bra fråga! Undrar detsamma!  ICQ/ag

Typ 1 Ratlook '60

18

Niclas skrev:

Michos Miche: Jag är hemma nu, full och odräglig.... Tyckte synd om dig som vart lämnad av brudarna, men sen kan man ju fråga, hur mycket var det att ha? Iofs så var en riktigt sugen, hon sat och smekte mig på ----- i din bil, så det var ju trevligt  ICQ/ad  Men hur som helst, vi hittade såg ju inte dom senare ICQ/ag Har du möjligtvis något nummer eller någonting så man kan komma i kontakt med dom?  ICQ/ad  HAHA!

HAHA!  ICQ/ab

19

moggeboy skrev:
Niclas skrev:

HAHA!  ICQ/ab

100% onykter när jag skrev det där, du missade verkligen något "moggeboy"  ICQ/ad

Typ 1 Ratlook '60

20

Det var en massa som tog kort, undra hur man hittar på dem? Förresten tyckte blondinen det var väldigt kul att styra folkvagn!

21

Michos Miche skrev:

Det var en massa som tog kort, undra hur man hittar på dem? Förresten tyckte blondinen det var väldigt kul att styra folkvagn!

min kamera dog innan jag ens lämnat borlänge  ICQ/ad  kul att se din bil i verkligheten, såg riktigt bra ut  ICQ/ab

22

Man tackar! ICQ/ab Hälsade jag på dig eller satt du efter vägkanten någonstans? ICQ/ab

23

Michos Miche skrev:

Man tackar! ICQ/ab Hälsade jag på dig eller satt du efter vägkanten någonstans? ICQ/ab

nä vi hälsade inte, hängde i bakgrunden vid masens camp  ICQ/ab

24

Aha, var lite för hög trottoarkant för att jag skulle kunna komma upp ICQ/ab