Helsings Smedja skrev:Det här blir nog både kul och spännande det Guran men nog borde den få ett bättre namn än Bajskorven.. ?
Instämmer med Helsing!
Instämmer också och är det en del att göra så röstar jag på,
The rust bucket challenge 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Bajsbrun 54:a oval
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 39 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Helsings Smedja skrev:Det här blir nog både kul och spännande det Guran men nog borde den få ett bättre namn än Bajskorven.. ?
Instämmer med Helsing!
Instämmer också och är det en del att göra så röstar jag på,
The rust bucket challenge 
Det är en ruskigt hård Texasbrun bubbla. Texas Ranger...
Jasså ni gillar inte namnet...visst kunde jag skrivit Texas Brun Oval -54 men det kändes så tråkigt
och den är ju bajsbrun...beroende på vad man ätit det vill säga...

....eller varför inte Bruno....
S
Bajsgrå skulle jag kalla det
Vem fan bryr sig om vad du kallar skiten, se till att börja jobba nu istället ! 
2 sidor och vi har ännu inte fått se någon bild på HELA bilen

2 sidor och vi har ännu inte fått se någon bild på HELA bilen
![]()
1 sida bajs snack
och slår du ihop alla bilder så har du i princip hela bilen 
Hellberg skrev:2 sidor och vi har ännu inte fått se någon bild på HELA bilen
![]()
1 sida bajs snack
och slår du ihop alla bilder så har du i princip hela bilen
Jag har alltid varit dålig på pussel 
Hehe
Macke tog ett kort vid avlastningen på bajskorven... bilen alltså...
där har vi den ju 
Åhhh kan den där färgen. Mmm love it. Spec me patina på.
om min 50a var endå i det skicket
kan blir trevlig den bilen. 
Ser ju riktigt trevligt ut! För att inte tala om namnet på tråden 
Har ingen som helst garagetid nu
Men kan visa en bild på "fyndskicket" innan Macke la sin hand på den, ser aningen bättre ut nu
synd att han inte hann mer innan jag köpte den

Men i brist på garagetid har jag i alla fall fixat ursprungskontrollen 
Visst ja, glömde lite mer historik.
Carl Axel köpte tydligen bilen ny i Avesta 7/9 1954, avregistrerades redan 2/8 1965 så det var inte länge den gick på vägen... tänk om den fått stå varmt och torrt efter det... 
Den kunde blivit pressad också! 
Valde bort en kväll med gamla arbetskollegor och öl för en kväll ensam i garaget... men det var den första för säsongen så det känns bra
Började att plocka ur den fantastiskt färgmatchande inredningen
inte bestämt mig om jag ska ha kvar överdragen än...
Vissa ställen ser skitbra ut och vissa är totalslut...
Lyckades få av en av skärmarna till slut, så i den här takten har jag fått av alla skärmarna om en månad

..för en kväll ensam i garaget... men det var den första för säsongen så det känns bra ...]
Vad är det för skillnad på säsong ? Du är väl alltid ensam ?
GB skrev:..för en kväll ensam i garaget... men det var den första för säsongen så det känns bra ...]
Vad är det för skillnad på säsong ? Du är väl alltid ensam ?
Med så många som har plats i garaget är det förvånansvärd lite aktivitet faktiskt, om man bortser från Franke som flyttar bilar... 
Du får locka dit dom andra med dansbandsmusik och gratis slippapper eller nåt.. kul att du är lite på G iaf och kanske du chockar att få loss alla fyra skärmar och kanske tillochmed hjulen redan innan nästa helg! 
Du får locka dit dom andra med dansbandsmusik och gratis slippapper eller nåt.. kul att du är lite på G iaf och kanske du chockar att få loss alla fyra skärmar och kanske tillochmed hjulen redan innan nästa helg!
Nja... det skulle vara Rednex och nakenmek då... lär väl inte bli mer garage fören nästa helg tyvärr, men nu blev man sugen att fortsätta 
Hehe,jag är faktiskt en hel del i garaget o svarvar men det är oftast på fm när ni andra jobbar
Jag håller dock med om att det är väldigt ensamt i garaget men det lär nog hända lite mer nu i vinter får vi hoppas.
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 39 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Bajsbrun 54:a oval
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.