1

Min bror söker en volvo duett, nån här som har eller vet om nån?
/Jonas

2

Vilket skick söker han? Känner till ett renoveringsobjekt bakom en lada.

// Morgan
------------------------------------------------------------------
1961 soltaksbubbla , 1977 taklucksbay, 1951 Ford Anglia, 1966 Volvo soltaks Duett, 1966 MKP IV

3

Annars skulle jag gå på denna, känd från tv http://m.blocket.se/vastmanland/Volvo_D … =6&w=3

// Morgan
1961 soltaksbubbla , 1977 taklucksbay, 1951 Ford Anglia, 1966 Volvo soltaks Duett, 1966 MKP IV

4

Allt är av intresse, från renoveringsobjekt till körklar bil. Så den är intressant!

5 Senaste redigerad av Dalkarl (2014-08-30 20:38:17)

Kolla om han vill åka 4-5h norr för en rostig 5-10000kr ? bil från en åker. Så kan jag kolla med bonden.

Relativt rostig, saab 900 stolar rollad mattsvart. Räddningsbar men står som reservdelsbil till en annan duett. Har utbytt till en dålig högerdörr samt bakdörrar från en som han renoverat.

Kikade på den som reservdelsdonator till min duett men det var bland annat stolar och höger dörr jag var efter.

// Morgan

6

Vet en skitfräsch för 45K gubben har renoverat i många år och det som inte är fixat är typ innertaket.

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

7

Med risk för att svära i kyrkan, duetten är en grymt praktisk bil att ha. Lastar som en åsna, den mest körbara och praktiska veteran jag ägt.

Btw, den jag pratar om är helglsad.

// Morgan

8

Trekronor den kan va intressant, har du nått telefonnummer till honom?

Dalkarl jag tror inte han släpar sig oväg 40 mil för den bilen tyvvärr.

9

jonas n skrev:

Trekronor den kan va intressant, har du nått telefonnummer till honom?

Skall kolla upp detta, var där för två veckor sedan och kollade på den,
Pm a mig ditt nummer så ringer jag dig när jag kollat med gubben.

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

10

jonas n skrev:

Tyvärr och tyvärr, behåller den gärna i byn om jag själv blir sugen.  ICQ/ab

// Morgan

11

Denna var fin http://m.blocket.se/dalarna/Volvo_Duett … =6&w=3

// Morgan

12 Senaste redigerad av Stomberg (2014-09-17 13:42:03)

Har en duett 67a. B18 12 volt. Ska vara vit men är även rostbrun å lite mosa å alger på. Bes går ut nu i månaden eller nästa. Bra i ramen och många fula lagningar i golvet. Finns i Falköping.

13

Stomberg skrev:

Har en duett 67a. B18 12 volt. Ska vara vit men är även rostbrun å lite mosa å alger på. Bes går ut nu i månaden eller nästa. Bra i ramen och många fula lagningar i golvet. Finns i Falköping.

kostar?

14

17000kr. Fuktar lite från hjulcylindern hö bak. Packning mellan grenrör å framrör läcker lite. Är det som behöver göras innan bes.