Det är ingen av er som har ett ormbo eller california pipes (eller nåt annat snyggt som låter trevligt) liggande? Helst ska det inte bygga neråt annars fritt fram eftersom det inte är så mycket ivägen på buggyn 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det är ingen av er som har ett ormbo eller california pipes (eller nåt annat snyggt som låter trevligt) liggande? Helst ska det inte bygga neråt annars fritt fram eftersom det inte är så mycket ivägen på buggyn 
Har tyvärr inget men kollar runt lite bland mina vänner på fastlandet.
Jag har ett Thunderbird Ormbo som eg. är till Typ3, men antar att det passar lika bra på en Buggy!
Det går bra att låna o test montera, om så önskas!
Mvh
Johan
Vet nån säkert om det passar?
Johan:jag skickar ett pm 
Typ3 motorn är lika i grunden som en typ1 1500-1600 så det borde det göra. Om du nu inte har båge och grejer bakom motorn .
Dock så måste du ha hela systemet d.v.s. även de främre rören då systemet sitter lite längre bak från motorn p.g.a. Kylstemets utformning på typ3
Inga bågar och annat skrot
får väl se hur det ser ut helt enkelt. ..
Angående lördag. Jag tänkte åka från Visby ca kl.17:00. Är det någon vill åka med så hojta till. Håller mig nykter och kör hem efter filmkvällen.
Angående lördag. Jag tänkte åka från Visby ca kl.17:00. Är det någon vill åka med så hojta till. Håller mig nykter och kör hem efter filmkvällen.
Jag liftar gärna i så fall 
Perra skrev:Angående lördag. Jag tänkte åka från Visby ca kl.17:00. Är det någon vill åka med så hojta till. Håller mig nykter och kör hem efter filmkvällen.
Jag liftar gärna i så fall
Oki!
Äntligen är det dags igen!!
![]()
I år blir det lite tidigare så att det inte går åt så mycket öl för att hålla värmen!
![]()
Medtag dricka och något att sitta på, korv och film finns på plats!
![]()
Välkomna!! /Johan & Hella
I morgon är det dags, hoppas vi blir ett gäng som kollar film och ljuger i ladan!
Är det någon som behöver vägbeskrivning?
Glöm inte något att sitta på!
MVH: Hella
Stressa hem duscha, handla dricka, sen full fart mot stånga! Strax efter Roma började jag fundera på dagens datum
och kom på att 16de är ju imorgon.. Jaja läget såg ut att vara under kontroll i Stånga inför morgondagens filmkväll 
Stressa hem duscha, handla dricka, sen full fart mot stånga! Strax efter Roma började jag fundera på dagens datum
och kom på att 16de är ju imorgon.. Jaja läget såg ut att vara under kontroll i Stånga inför morgondagens filmkväll
Haha! Ja, det är lätt att göra ett sånt misstag.

Haha, dagens bästa 
Nån mer är Fredrik och jag som känner för en bonusfika på tisdag?
Jag har blivit beviljad permis på tisdag iaf 
Jag har blivit beviljad permis på tisdag iaf

Första filmen klar nu?
ni borde köra en webcast för oss som inte kan vara med!
Jag e sugen, men vet inte riktigt om jag får till det med jobbet! 
Tackar för en mycket trevlig kväll. Gör mycket gärna om det. Hoppas vi slipper Two-lane Blacktop då....
. Det var nig den sämsta filmen jag sett på väldigt väldigt ...( jaja, nu räcker det) länge.
Uppställningen utanför var imponerande. 
Jag e sugen, men vet inte riktigt om jag får till det med jobbet!
Vi håller tummarna....
Vad sägs om att samlas i hamnen vid 18-tiden? För tidigt? Fel plats?
Ja, den filmen sög ju Megaröv! 
Vi kör en hårdare gallring till nästa år!
Återkommer om Tisdag då! 
Tackar för en mycket trevlig kväll. Gör mycket gärna om det. Hoppas vi slipper Two-lane Blacktop då....
. Det var nig den sämsta filmen jag sett på väldigt väldigt ...( jaja, nu räcker det) länge.
Uppställningen utanför var imponerande.
Jag borde sluta 16, finns dock risk att jag jobbar i hallshuk och då vet jag inte om jag hinner till 18...
Vi säger väl 18:30 då... 
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.