26

Sällan så jävla trött på de här med bud. Är de verkligen så att man måste suga ut varenda slant ur folk vi delar ju ändå samma intresse. Blir ju bara en massa tjafs därför handlar ja aldrig på bud här på forumet. O tyvärr är ju allt för många annonser med bud på. Tråkigt!!

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

27 Senaste redigerad av Jacob (2014-08-11 14:06:32)

Nu är jag ingen traderare så jag är okunnig i funktionen, men har fått för mig att det förlängs med 10 min om ngn lägger bud i slutet? Michos hade isåfall hunnit få motorn även då men till ett högre pris Detsamma med en vanlig fysisk budgivning. Michos hade hunnit kontra på 1-2-3, men inte på tre sekunder enligt en forumklocka som dessutom var felställd både för mig och vwdahls. Jag vill inte suga ut varenda slant utan kunde helt sonika inte sätta ett fast pris på egen hand.

jag tackar för era åsikter och är sorgsen att det blev såhär. En bud funktion a la tradera borde utvecklas och integreras. Ska prata med min programmerarvän ICQ/ab

28

Den förlängs inte på tradera. Lägger du när de är 3 sekunder kvar där med. Så vinner man. Så han hade i te hunnit kontra. Tycker de är fel att du väljer  budgivning när de inte kan ske på ett ärligt sätt. För du hade en slut tid. Och vill man ha nått så får man sitta och vänta å vara med till sista sekund. Varför sitta och trissa priset när de kan bli lite billigare. Så känns som att de hela handlar om en hundring.

Satt och höll koll på detta ända från kl 21. Bara för att se om priskurvan ändrades. Så om jag lägger när de är 3 sekunder kvar så har ju jag agerat korrekt. Är nog inte själv om att kunna sitta och tänka så. Sen om de är tradera eller inte. Så tycker jag att man ska stå för de man skriver i sin annons och att de som står gäller in o sista sekund.

Bil parken : -[Typ 3 Fastback tl -66]- -[Mk 2 Golf 1.8 -92]-

29

Så funkar inte Tradera...  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

30

Man kanske ska ange sekunder oxå då sista budet kom in på minuten...

Mera känd som jb...

31

Jag tycker att man ska få sälja efter vilka regler man vill, vare sig det är auktion eller annat, så länge det tydligt anges i annonsen vilka regler som gäller och att både köpare och säljare håller fast vid det.