1 Senaste redigerad av vw_tdi (2014-07-31 08:32:28)

Tänkte försöka sälja min gamla bruksbil då jag har för många bilar nu och behöver plats.
Det är alltså en grönguldig 16v kr på 138 hk fast skulle tippa på att det är mycket gjort med motorn på denna då jag kört många andra som är original och den här går satans mycket bättre.
Bilen har 90ans stötisar och breddare
Dörrar utan lilla rutan i framkant
G60 tyg inredning
Gammal momo sportratt
Halvsletna coilovers

Nu till allt negativt
Bromsar behöver ses över
Bilen blev påbackad i vintras så bakskärmen är lite knölig
Takluckan läcker
Oljetrycks lampan blinkar lite när den behagar, tror det är givarna då motorn går kanon
Bilen är oskattad och obesiktad

Bilen finns ca 4 mil norr om örebro

Mejla [email protected] skicka pm eller vad ni nu vill vid intresse

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

2

Upp!!! ingen som är sugen på en golf gti? Skulle helst vilja byta bort den mot något annat roligt som en bubbla innan 68 eller kom med förslag.

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

3 Senaste redigerad av vw_tdi (2014-07-31 08:51:27)

Upp igen!
Provar nu en sista gång pga oseriösa köpare mm
Bilder finns under användarnamn RKopel på garaget.org under fotoalbumbilder tror jag det var. Är det för jobbigt får ni säga till så får jag väll ladda upp dom här istället.

Och ja bulan är uttryckt nu, bilden visar hur den såg ut efter smällen, bilderna i förrådet är dom nyaste

Och tänker inte sälja bilen, vill endast byta mot något annat som antingen är körklart eller inte allt för mycket jobb inför besiktning
Exempel på intressanta byten
Bubbla
Mercedes
Opel
Pv eller amazon
Ja det mesta kan vara intressant sålänge det är något skattebefriat

Och golfen är inte så dålig som man kan tro, behöver mest lite puts och allmän rekond efter att den har stått

OBS: om jag har kvar bilen fram till slutet på augusti så är byte inte aktuellt längre för då fixar jag bilen själv och åker i.

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

4 Senaste redigerad av vw_tdi (2014-08-11 09:45:26)

Ja provar att Uppa en gång till då, ingen gasglad person som har något bytesförslag, det där med behöver plats som står i början av annonsen stämmer inte längre. Anledningen till att jag vill byta bort den nu är att jag tröttnat på morderna bilar och vill bara hålla mig till 50-60 talare ICQ/ab

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960