Den 14augusti är det åter dax för hjulafton i Lidköping som är ett stort motorarrangemang som man stänger av hela centrum för.(se länk med Youtube-klipp)
Jag och Herr Nilsson har diskuterat detta och tycker att det är på tiden att visa upp hur stark vw kulturen har växt i skaraborg med omnejd. Så ta och boka in den 14 augusti i kalender och åk till Lidköping.
Vi ska försöka att få en egen plats av arrangörerna och tråden kommer uppdateras med mer info om detta och tider framöver. Skriv gärna i tråden om ni tänker komma så vi kan uppskatta ungefär hur många vi blir.
1 2014-07-20 21:13:59 Senaste redigerad av Kjellgren (2014-07-20 21:14:35)
om ni såg på filmen så är det massor av aktiviteter som gräsklippar-race, motorsprängning och diverse trial/ mc uppvisningar mm
och då även bilutställning en för veteran å en för nyare byggen sen även ett brett upplägg med veteran-moppar som ställs ut. så som sagt kryssa i kalendern

Jag kommer med baybussen
Jag e på 
Om det inte regnar som det gjorde förra året så kan det nog bli en sväng dit.
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Det klart du kommer Torpa. Du har väl tak på bilen. Dessutom kommer det bli kanonväder 
nu har vi fått svar från dom håller i detta evenemang, vi har fått en egen litet område som vw kan ställas ut på 
nu har vi fått svar från dom håller i detta evenemang, vi har fått en egen litet område som vw kan ställas ut på
Fint. Var ?
HerrNilsson skrev:nu har vi fått svar från dom håller i detta evenemang, vi har fått en egen litet område som vw kan ställas ut på
Fint. Var ?
Vid banken typ tror jag
Jag kommer!
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21
Jag kommer också om inget oförberett händer! 
Jag kommer jag också!
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18
Hur stort område, hur många bilar får plats ?
Hur stort område, hur många bilar får plats ?
Ja det är bra att veta, om det är stort, vilket kanske inte är så troligt, kan ju även vi bidra med mer än en bil.
Vi har inte fått några exakta uppgifter på hur stort det blir men Hansen som ringde å kolla trodde det kan va ganska stort .. Men vi fyller på bara tills det tar stopp sen fyller vi på någon annanstans bara fall det skulle behövas 
Vi har inte fått några exakta uppgifter på hur stort det blir men Hansen som ringde å kolla trodde det kan va ganska stort .. Men vi fyller på bara tills det tar stopp sen fyller vi på någon annanstans bara fall det skulle behövas 
Som vanligt jobbar jag kväll den veckan så får hoppa de.
den här ytan är det va har å sträcka ut oss på , tror det kan räcka
gräsytan längs med lidan vill säga 
Tjusigt, då är det bara att hoppas på vädrets makter också.
Perfekt 
gusten sluta va orolig över vädret det kommer va jätte fint 
Jag kommer
Vilken tid ungefär behöver man vara på plats?
Det brukar ju bli svårt att ta sig fram när jippot är i full gång.
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Det får ja ta å läsa i tidningen när den kommer . Brukar va med ett chema där då