1 Senaste redigerad av Franke (2016-05-31 10:18:57)

Sålt!

2

PM

3

600:- bjudet för 63-67 dämparen

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Japp, den vänstra med varmluftsbälgar. Men du behöver inte skicka den, ställ ut den i sommarstugan.  ICQ/ad

5

Den du sålde till mej var en 1200 63-65 o inte en 1500 63-67 som utlovat.

Har glömt av att klaga, men bättre sent än aldrig.

6

Ja, jag litade ju på att säljaren visste #1 Vad han skrev o #2 Att han verkligen Googlat fram sin försäljningsdata. Men då vet vi nu att vi ska vara källkritiska...

7

Det var väl du som tappade huvet sist. Hade inte tänkt klaga, just pga att så lång tid passerat. O du har helt rätt, jag vill ge igen för gammal ost. Det har jag delvis gjort nu. Du sa annat innan i din lilla drama-tråd som inte stämde, både om mej o Json. Det är tråkigt när ens korkade uttalanden slår tillbaka, eller hur?

8

Om du är så ordentlig å föredrar "Om du har några problem kan du ringa mig eller skicka ett pm istället för att skapa ännu ett drama på nätet."...varför drog du igång en cirkus sist?

Väntar fortfarande på en förklaring på dina påståenden, det är ju fler än jag som såg det o undrar hur det är ställt med "huvudkontoret". Vi får väl svinga en bägare på vinterfesten, hade tänkt hänga med Json upp. Ska bli kul att höra din förklaring.

Till skillnad från dej, så står jag för det jag skriver.

9

Jaha, Franke drog en onödig känga på FB och det 25:an drog igång här var onödigt...så, nu när pojkarna fått ur sig lite och luften är lite rensad kan vi återgå till annonser och bilar please...
Puss

10

Precis. Jag behöver att Franke har tid att ta fram sänksvärd till min buss och att 25:an förser mig med delar. Båda behövs

Peace

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.