Såld lås tråden
1 2014-07-29 18:25:05 Senaste redigerad av Goffegti (2014-07-30 21:02:21)
Tjenare
Tänkte kolla intresset på min bubbla då jag har blivit sugen på en nå annat luftkylt!
Bubblan är ombyggd till call look för bra många år sedan så den har lite skavanker utvändigt samt att inredningen finns men är sliten så tror någonstans i renoveringen så slutade dom verkade som !
Motorn är ut bytt till en 1600 motor med motorkod AD som går som ett spjut allt i tändväg är utbytt samt startmotor förgasare är nytt likaså ventilkåpspackningarna !
Bilen besiktades i november förra året med blankt papper efter att ha stått avställd i 8 år så bottenplattan och karossen är bra fin från rost
![]()
Är helst ute efter byten så kom med förslag vet jag kan lägga någon slant i mellan om det är så !
jag hörde ryktas om att du skulle byta bort den där mot en golf gti 16v men veckan innan bytet skulle ske så struntade du visst att höra av dig, kunde visst inte ens berätta att du ångrat dig eller något vad nu anledningen var.
Har jag hört!
Så vill härmed VARNA alla för oseriös säljare!
Opel Rekord 1960
3 2014-07-30 19:30:36 Senaste redigerad av vw_tdi (2014-07-30 20:03:20)
vw_tdi skrev:Goffegti skrev:Tjenare
Tänkte kolla intresset på min bubbla då jag har blivit sugen på en nå annat luftkylt!
Bubblan är ombyggd till call look för bra många år sedan så den har lite skavanker utvändigt samt att inredningen finns men är sliten så tror någonstans i renoveringen så slutade dom verkade som !
Motorn är ut bytt till en 1600 motor med motorkod AD som går som ett spjut allt i tändväg är utbytt samt startmotor förgasare är nytt likaså ventilkåpspackningarna !
Bilen besiktades i november förra året med blankt papper efter att ha stått avställd i 8 år så bottenplattan och karossen är bra fin från rost
![]()
Är helst ute efter byten så kom med förslag vet jag kan lägga någon slant i mellan om det är så !
jag hörde ryktas om att du skulle byta bort den där mot en golf gti 16v men veckan innan bytet skulle ske så struntade du visst att höra av dig, kunde visst inte ens berätta att du ångrat dig eller något vad nu anledningen var.
Har jag hört!
Så vill härmed VARNA alla för oseriös säljare!Och det här hade du inte ens nämt i våran konversation om din bil hittade det i din annons här !!
Takluckan läcker
Oljetrycks lampan blinkar lite när den behagar, tror det är givarna då motorn går kanonBara att den var bulig efter påbackningen och att soppa slangen hade smullit av !!
Det har jag visst gjort, berättade varenda fel för dig, det ända jag glömde berätta för dig var att tackluckan läckte men det är inte så himla lätt att komma ihåg när man inte kört bilen på 2 år typ och när någon hör av sig ett halvår efter man lagt ut annonsen och vill byta.. Sen hör man inget på ett par månader sen kommer det ett nytt mejl som det står.....
""tjenare
förlåt för sent svar har haft mycket med jobb och så så har knappt haft tid att kolla mejlen
så undrar är du fortfarande intresserad av bubblan ?
känner att jag har knappt någon tid för den nu och synd om den bara ska stå som trädgårds prydnad""
Och dessutom sa jag att jag struntar i om bubblan går eller inte, kan ta den ändå pluss att det sk soppalekaget berättade jag snällt att jag fixat, så det är bara du lägger ner din j*vla oförskämda snorunge!
Som sagt det var inte ens jag som frågade om att byta från början och då tycker jag att man kan få iaf ett nej jag vill inte byta längre så är alla glada och nöja, eller är jag den ända i världen som blir sur över när någon säger något och sedan skiter i att svara? För så här stod det i sista mejlet från dig
""Just nu blir de lite stressigt då ja håller på att byta kamremen och sådant på Volvon så har ingen bil att dra med just nu
men om de går bra kan vi inte försöka sikta på nästa helg eller någon dag i veckan eller vad säger du om det ?:) ""
När det står så förväntar man sig inte svar då? Kanske inte nu efter flera månader men efter att jag skickat runt 5 mejl till dig efter det så har du fan inte missat dom under den här tid
Inse fakta din veliga j*vla snorunge! Du har gjort fel och ljuger du mer så tänker jag posta bild på varenda mejl både du och jag skrivit så får alla andra avgöra vem som ljuger!
Opel Rekord 1960
Sätt citattecken så man vet vad som är mailet och vad som är din egen text, det blir ju helt obegripligt
Sätt citattecken så man vet vad som är mailet och vad som är din egen text, det blir ju helt obegripligt
Så var lite lagom sur när jag skrev så blev lite rörigt
Opel Rekord 1960
Säger bara de har varit dödsfall och mycket jobb mellan 07.00. -21.00 tro vad du vill sen orkar inte tjafsa med dig ... Bilen blir såld till en släkting i morgon endå så tråden kan låsas ....
Och du vet inget om min ålder så du behöver inte hoppa på om den...
Säger bara de har varit dödsfall och mycket jobb mellan 07.00. -21.00 tro vad du vill sen orkar inte tjafsa med dig ... Bilen blir såld till en släkting i morgon endå så tråden kan låsas ....
Och du vet inget om min ålder så du behöver inte hoppa på om den...
Okej vi säger så.. Konstigt att man ändå inte kan lägga 2 min på att skicka ett mejl där det står att man ångrar sig och inte vill byta så alla blir glada och nöjda och sen är det ju bra att lägga ut en bil till salu när man ändå har en köpare redan, han hade nog blivit glad om du sålt den till någon annan om han nu var intresserad.. Mr: R**e* H**l*r*n 22år H**ma****at*n Ho***s
Opel Rekord 1960
Och så kan jag passa på att låna tråden eftersom mr goffegti ångrat sig vad det gäller min golf så om någon är sugen på en vässad gti 16v som är i behov av lite kärlek, tex fixa bromsar och lite annat småplock, kan berätta alla fel på bilen, jag lovar och bilder finns på den under användarnamn RKopel på garaget.org undrar ni något hör av er på något sätt.
Och just ja det är en bubbla eller annan rolig veteranare jag vill byta mot
Och ingen mer strulig och velig person tack
Mvh
Opel Rekord 1960
Vänligen respektera varandras trådar/annonser, tack.
Vänligen respektera varandras trådar/annonser, tack.
Ursäkta mig goopher men tolererar inte när folk gör så här, hatar verkligen när folk säger en sak och sen bara skiter i att svara och är nog inte ensam om det,
Ville bara att alla här skulle veta hur han gjort mot mig så inte fler blir drabbade
Mvh
Opel Rekord 1960