1 Senaste redigerad av Ola.O (2014-02-25 23:41:44)

Vill bara upplysa er om att folk har råkat lägga några trådar här som inte är "projekt". Skulle man kunna flytta dom till den andra avdelningen?
Vill inte vara någon gnällspik...

Detta är inte världens undergång men jag med flera bara tycker att vi kan snygga till här lite.

Ola

2

Instämmer!

3

Finns en funktion som heter rapportera som underlättar moderatorernas jobb en hel del, klicka på den om en tråd är felplacerad så får den berörda moderatorn för vald forumdel ett meddelande och kan flytta den sagda tråden om så krävs ICQ/ab

Känns som att lite städning aldrig är fel, och hellre ta tag i det medans det inte är så mycket än när det är för mycket! ICQ/ab

It's dancy time! Dancy dancy 'till you cry!

4

Tänkte inte på den funktionen faktiskt ICQ/ab men jag har även pm:at så dom har fixat.

Tack för tipset iallafall ICQ/ab

5

Ja det finns nog ingenstans det postas så mycket fel som här...  ICQ/ae
Så please, posta endast era projekt i denna tråd  ICQ/ab

6 Senaste redigerad av Eskil (2014-07-28 07:56:00)

Kanske kan vara smart att lägga en klistrad-tråd längst upp med instruktioner som måste läsas innan man postar? Kanske räcker med bara en rubrik så man förstår att det bara är för projekt!
Hur lång tid tar det innan de flyttade trådarna försvinner? De som du flyttade för typ ett halvår sedan finns fortfarande kvar med texten flyttad innan.

7

Eskil skrev:

Kanske kan vara smart att lägga en klistrad-tråd längst upp med instruktioner som måste läsas innan man postar? Kanske räcker med bara en rubrik så man förstår att det bara är för projekt!
Hur lång tid tar det innan de flyttade trådarna försvinner? De som du flyttade för typ ett halvår sedan finns fortfarande kvar med texten flyttad innan.

Man tycker att;
Projekt - T3 (T25), "fyrkantsbussar"
Luft- och vattenkylda T3 ("fyrkantsbuss")-projekt postar du här.

borde räcka  ICQ/ad
Liten miss med de flyttade, jag trodde de skulle försvinna men de måste tas bort inne i systemet och har redan pratat med Webadmin om detta, man får försöka skippa omdirigeringsnotisen framöver  ICQ/ab