Hallå!
Har fått ta hand om en del bilar och delar efter min morfar. Det jag i första hand vill uppnå med att lägga upp det här är att få lite mer klarhet om vad det är för grejer jag har kommit över. Samtidigt hur jag sedan kan ta nästa steg och antingen sälja av saker eller börja på något slags projekt. Än sålänge har jag inte bestämt mig. Har ingen aning om vad alla grejer sammanlagt kan vara värda, ett stort tack till den som lyckas reda ut det åt mig, på ett ungefär.
Ideer och tankar om vad jag kan göra med alltihopa uppskattas verkligen!
Till bilarna! Det är två stycken gula bubblor 70-72 en jubileumsmodell 1302 och en 1303s. Vi kan kalla Jubileé-modellen DPR och 1303s:en GAA för att det ska bli enklare. GAA:n är nyligen besiktigad utan anmärkning och rullar till och med 2016, går hur bra som helst! Lite taskigt lacksläpp på taket. DPR:en står som fastnitad eftersom bromsarna rostat ihop. Motorn går runt, dock nått strul med bränsletillförseln. Bilarna ser nästan bättre ut under än vad dem gör i lacken, rost är något som det inte finns mycket av, trots att dem stått en längre tid! Vilket är ett plus!
Delar finns det gott om, en hel bil i delar nästan, det var ett jävla jobb att leta reda på allt men nedan följer lite bilder på bilarna samt lite delar, finns dock med delar än vad bilderna visar. Följ länken, förstår mig inte riktigt på hur man laddar upp bilder, än! 
Jag hoppas att något roligt projekt reser sig ur alla dessa delar och bilar, idéer och tankar på vad som kan göras är vad som efterfrågas, samt en värdeuppskattning på alla dessa grejer!
Frågan är också om jag postat det här på rätt ställe, om inte får ni ursäkta röran.
Tack på förhand, mvh
Wille