Jo som sagt... mekade vidare med brorsans Bubbla så han åxå skulle komma iväg till VWATER men av det blev det icke... skitbil.. han hämtade den på lördagmorgon och den gick som en påse skridskor.. inte så smidigt alltså.. han skulle prova att skruva lite under dan men som sagt, skitbil.. jävlas mest hela tiden så han blev hemma.
Och jag hade min del av Murphys lag jag åxå. Sa på jobbet att va skönt det är att man är ute i tid med bil och grejer inför träffen. Skulle grilla med jobbet på fredagkväll så jag skulle bara packa iordning och sen dra på grillfest och sticka iväg till Bollnäs lördagmorgon men på väg hem från jobbet så börjar bussen smälla och gå illa! Tog mej hem iaf och började kolla igenom avgasläckage, tändstift och så vidare men sen måsta jag ju iväg till grillningen åxå så när jag kom hem från det var det bara att meka vidare. Klockan 22 typ. Det var man ju sugen på..
men jag hittade felet iaf !
Det var mina nya vippställ ! Avgasvippan på fyran har vandrat iväg då skruven i axeln skruvats ut. Empi Chr-Mo 1-1,25 , kolla åtdragningen om ni har såna.
Men skönt iaf att att allt var helt. Bara montera tillbaka och ställa ventilerna. Ta-daa ! Lite tur i oturen !
Så då blev det ju att jag kom iväg i tid ändå och som ni ser på bilderna och även här : http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 41&p=4 så blev det ju helt suveränt ! Vädret, bilar och folk , grill och öl och allt man kan behöva så vi kör nog nästa år åxå ! 
Post's attachments
DSC_0512.JPG 552.94 kb, 231 downloads since 2014-07-14

DSC_0513.JPG 473.78 kb, 221 downloads since 2014-07-14

DSC_0518x.JPG 630.1 kb, 243 downloads since 2014-07-14

DSC_0519x.JPG 416.36 kb, 224 downloads since 2014-07-14

EMPI.JPG 300.01 kb, 238 downloads since 2014-07-14
You´ll never know...