Tja!
Suttit å filurat på hur mycket jobb de skulle vara å slänga på en bubbla framvagn på notchen.
Så hur mycket jobb och andra prylar skulle de vara och vad säger besiktningen om de?
/Mvh Koppen
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche... » Bubbla framvagn på notch -65
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tja!
Suttit å filurat på hur mycket jobb de skulle vara å slänga på en bubbla framvagn på notchen.
Så hur mycket jobb och andra prylar skulle de vara och vad säger besiktningen om de?
/Mvh Koppen
En polare slängde dit en typ1 framvagn inför bugrun. Fick svetsa dit nya fästen i framvagnen och höja upp tanken.
Besiktning bör väl inte vara några problem om man för ett snyggt jobb.?
Varför byta?
Kunna korta plus att kunna köra lite lägre eller nått sånt
dock blir den ju mycket hårdare i fram då men. Får se vad som sker.
Tjenare, den behöver inte bli styvare i fjädringen, jag har en länkpinne framvagn med dropp spindlar på min fastback som är kortad 8cm men det bästa är att bilen blir mycket högre under, kolla på bilderna innan det undre fästet är omfixat

samt en bild på det nedre fästet efter att det justerats, jag behövde inte flytta upp tanken

och en bild på vagnen i körhöjd, besiktad i detta utförande och höjd flera år utan problem
komforten är som på en typ 3a i orginal höjd.
De är de jag är ute efter med. Slippa köra i framvagnen i alla bulor å skit. Kanske får bli ett vinterprojekt att få dit en sådan 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche... » Bubbla framvagn på notch -65
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.