1

Handbromsen på min 1303s vill inte ta. Jag har nyligt haft isär och bytt bromsbackar och undrar om jag gjort något galet vid montering eftersom handbromsen fungerade tidigare.
Är det tillexempel något med självjusteringen jag gjort fel eller behöver jag bara dra i handbromsen ett tiotal gånger så justerar det in sig?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VW Bubbla 1303S -73 "Guldklimpen"

2

Ja det är ju tänkt att handbromsens rörelse ska påverka justeringen och ibland händer det att det faktiskt fungerar.  ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

3

Ja, de sk isär idag igen och blästras och målas, får se om jsg får lite mer rörlighet i bromsen då. ICQ/ae

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4

Idag har jag då haft isär bromsarna igen och såklart vs det självjusteringen som va dålig och inte gjorde sitt jobb. Men jäklar vilken handbroms jag har nu. ICQ/ab