26

Hård, men jag måste hålla med kee för en gångs skull, jag är inte heller vän av pottor inne i bilen.... Idag finns så många justa toaletter i vårt avlånga land....

Även angående 1,9tdi, jag skulle aldrig funderat, tdi regerar, fråga larsson om det. Men, jag förstår att det inte är en prioriterad fråga, när motorn går fint å allt...

Annars äre ju lite coolt att han byggt om den rätt rejält, då husbussdörren ju är dubbelhytts diton.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

27

inspekterade vagnen lite mer nogrannt idag.. hann nog inte med att se alla klurigheter för der krävs nog att man har en dag på sig! inga direkt knasiga lösningar utan funktionalism när den är so bäst! klart robust bygge!! kommer att finnas kvar när hälften av bilarna på detta forum är borta!! knackade på bakre hörnet och vips vart man sugen på dansk öl då känslan är som en större färja ....robust!! att sedan mikael etablerade en kontakt med det andra könet under förevisningen säger väl en del om vagnens potential...

28 Senaste redigerad av Michos Miche (2011-05-30 21:03:10)

50 Danne: Näe skithuset åker nog ut, blir väl förvaringsfack för öl där istället ICQ/ab Får se hur det blir med rovan som sitter i, det löser sig.

Bullman: Jag har aldrig sett dig garvat så mycket någon gång, hahaha ICQ/ag Den bilen är ju överlägsen!

Blir nog att fixa lite orange färg och rolla om den till Televerkare igen. Och ja jag ska rolla, för den här bilen är rollad med många kilogram färg innan.

Förresten fick vi bandspelaren att fungera idag. Och det bästa av allt var ju att Mora Träsk satt i vid köpet! Default/lol

http://www.youtube.com/watch?v=xfyWt6sD … ideo_title

goopher, om du läser detta får du gärna flytta den här tråden till "Projekt", tack ICQ/ab