Hej
Jag skulle behöva 1st komplett fram strållkastare,2 st komlett blinkers fram, 1st bakljus komplett ochså, 1 st handtag,och en lås mekanism till vänster framdörr, 1st vw frånt emblem... De delarna skulle va hällst rostiga och slitna! 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Söker efter delar till min split buss 65-a!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Jag skulle behöva 1st komplett fram strållkastare,2 st komlett blinkers fram, 1st bakljus komplett ochså, 1 st handtag,och en lås mekanism till vänster framdörr, 1st vw frånt emblem... De delarna skulle va hällst rostiga och slitna! 

Lås ser ut att vara öppnat med mejsel, ingen nyckel.
Sitter på en skrotdörr som ligger i Ullared. Priset beror på om du skruvar loss det själv och om det skall skickas med post o grejer:)
Hallå.
Jag letade lite grejor idag.
Jag hittade tyvärr ingen komplett strålkastare, bara reflektor, sargar och den runda plåtbiten runt reflektorn.
Jag hittade däremot fyra kompletta blinkers
Och diverse bakljusglas, tyvärr ingen reflektor bak.
Slitet komplett framlyse, 2 st kompletta slitna ägg blinkers, och ett komplett slitet baklyse.
(som du frågat om i min säljtråd för 13W bussen http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=28633)
Pris 600 + frakt?
Nu Har jag låskysta,och handtag! Tack för i hjälpen Alex! 
Nu Har jag låskysta,och handtag! Tack för i hjälpen Alex!
Det är du som skall ha tack för spackelhjälpen och ölen! 
Vaaa??? Kan man byta spackeltjänster mot delar med dig alltså?!
Det här skulle man ju vetat tidigare, då hade jag sett till att fixa fram några av grejerna... 
Säg till när du behöver hjälp Alex! 
Hej. Har ni en lås näsa som sitter på karossen och justerbar med tre skruvar ,skulle bähöva till vänster fram dörr.. (Har låskystan nu, men kan inte stänga dörren) 
En sånt behöver jag,eller är det samma som på bubblan?
Vad har du för grejer/delar Whallis? 
Jag kan ju skaka fram ett slitet frontemblem från en split. Men då måste jag åka ut till skogen en sväng först, och det skulle va ganska fint i mitt garage med...
Ska klura lite...
Det skulle vart jätte snällt av dig!
Men om du vill jag kan gärna hänga med bara för att ha kul! 
Tack för i hjälpen och för eran tid,att ni letat i erat garage!
Srållkastare, blinkers,och baklampan är på väg,så det är löst,sidorutan är ochså snart på väg! Det är bara en front emblem, och en lås näsa saknar jag till vänster framdörren.. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Söker efter delar till min split buss 65-a!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.