Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f7fbb419da2d397ed2d7e76a5c7e9e2b.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

1

Hejsan!

Lite historia angående min bil

denna bil inköptes som ett projekt men är inget projekt längre så tycker inte den riktigt passar under den kategorin, har även tagit med två bilder på min "före detta"  dvs bubbla från 1965, det som var med denna nyare bubblan var att en äldre man i skåne sålde den efter lite svett blod och tårar bla broms jobb i 18 minus (inget att rekommendera) Default/smile blev den till slut godkänd och får nu rulla i två år till, besiktningsmannen slog hål i ramhuvudet på ett ställe stort som en femkrona tills brosan bugrunner givetvis skulle in och peta så nu blir det att svetsa lite men annars är hon fin och går efter justering av tändning och byte av packningar som en klocka.

Post's attachments

DSC_0019 (2).jpg, 981.84 kb,  x
DSC_0019 (2).jpg 981.84 kb, 2 downloads since 2011-05-30 

2

det blev bara 1 bild  hur får man med resten?

Post's attachments

Attachment icon fram.jpg 1.73 mb, 131 downloads since 2011-05-30 

3

Och jag ser ingen bild överhuvudtaget... Default/hmm

http://boxerville.se/forum/misc.php?item=186&download=0

(Satt 'img'-taggar runt länkadressen - den syns väl nu?!)

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

4

Fin Bubbla ICQ/ab

Men jag tycker att dina bilder såpass stora (ca 1 till 2 Mb) att det tar onödigt lång tid att ladda ner dem - åtminstone för mig som har "bredband" i koppartråd på gamla telefonstolpar ICQ/ad . Kan du inte förminska bilderna innan du postar dem ICQ/ad ?

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

5

Bilderna är för stora för att synas det blir bara en länk och det går bara att ladda upp 1 per post så vitt jag vet
Använd imgtagen istället så får du upp alla.

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=80

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

6 Senaste redigerad av Bubbla72 (2011-05-31 09:45:45)

Oops får fixa set alla e vi lite klantiga ibland  ICQ/ab

7

Filstorlekar på max. 100kB brukar räcka alldeles utmärkt för webbpublicering.
En bildstorlek på 800x600px brukar också oftast räcka, alla har inte wide-skärmar o att scroila i sidled är inget kul... ICQ/af

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

8

Bubbla72 skrev:

Hejsan!

Lite historia angående min bil

denna bil inköptes som ett projekt men är inget projekt längre så tycker inte den riktigt passar under den kategorin, har även tagit med två bilder på min "före detta"  dvs bubbla från 1965, det som var med denna nyare bubblan var att en äldre man i skåne sålde den efter lite svett blod och tårar bla broms jobb i 18 minus (inget att rekommendera) Default/smile blev den till slut godkänd och får nu rulla i två år till, besiktningsmannen slog hål i ramhuvudet på ett ställe stort som en femkrona tills brosan bugrunner givetvis skulle in och peta så nu blir det att svetsa lite men annars är hon fin och går efter justering av tändning och byte av packningar som en klocka.

besiktningsmannen slog hål i ramhuvudet på ett ställe stort som en femkrona tills brosan bugrunner givetvis skulle in och peta så nu blir det att svetsa lite men annars är hon fin och går efter justering av tändning och byte av packningar som en klocka.
Ha ha ha ha...jaaaa,inga fusklagningar här....och du,jag skulle ju bara...... Default/lol

Jag kör Bubbla med Mc-Phearson.Och jag är stolt över det.......