tänkte kolla intresset för den här.
Körde 2 mil idag utan problem. men den är inte riktigt besiktningsklar ännu.
Pris?
Jag köpte den för 42. Har lagt runt 20 på den efter det. Vore gött å få tillbaka de slantarna.
Var i landet finns denna?
3 mil norr om Estocolmo!
PM:ade dig igår...
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
7 2014-07-01 19:54:15 Senaste redigerad av Nicke Fisk (2014-07-01 19:55:50)
Hej Alla!
Tack för era PM. Jag har beslutat mig för följande...
Ghian är inlämnad hos Klark Classic cars i stockholm, de fixar upp den så jag får den genom besiktning i nästa vecka. Därefter kör jag bilen hela denna sommar som alltid varit min dröm. Därefter rustar jag upp den ytterligare något pinnhål under vintern och säljer den till våren. (eller säljer den till hösten om jag får ett fint bud).
Jag är ledsen att behöva göra er alla besvikna, men man fyller bara 40 en sommar.... som tur är
MVH
NIKLAS
ps, kom hela vägen till södermalm (4mil utan en enda hickning, det gick i 95 knyck som bäst och helt stabil)
Klart du ska behålla drömbilen
Speciellt nu när det är så nära att få åka på riktigt.
stod på verkstad i åkersberga va...?
ja den stod på scs under våren.
Jag har inget bra garage hemma, bara en kall lada. trist å meka på grusgolv.
cyckla förbi den ett par gånger på väg till och från jobbet, till slut gick jag in å frågade om det var någon på scs som ägde den, men dom sa att det var en kundbil och att dom skulle typ helrenovera den och att den inte skulle säljas, så jag släppte den tanken... 
hur många ghior finns det egentligen i Berga?! Den här, min, och en gul 70-talare som bor nånstans i Skånsta. Finns det ännu fler måntro?
Scs skulle inte helrenovera... vilka tokfransar. De fick hjälpa mig att byta generator och göra en akut insats på rost i en tröskel.
Snacka kan de ialla fall.
Jag har sett den gula caben ibland. Vet inte, såg en SJUKT snyggt iordninggjord bubbla på american car show för någon vecka sedan dock. Race-preppad midnattsblå.