HAHAHAHAHA bästa svaret ever 
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » VWATER # 2 2014-07-05
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
HAHAHAHAHA bästa svaret ever 
Jag har falu röfärg och en stor lada...
Hmmm...osäker om jag hinner upp...ska...tvätta håret...
Löf skrev:Jag har falu röfärg och en stor lada...
Hmmm...osäker om jag hinner upp...ska...tvätta håret...
Dalarnas största konsument av hårprodukter har talat... 
Den här gången tänker då jag dyka upp med!
Och jag kan hantera en pensel, men bäst på fyllen. 
Roligt att så många är sugna trots, eller tack vare , snack om ladumålning ! :-P
Mindre än tre månader kvar... B-)
Ja man behöver ju lägga en bra bakgrundsfärg först! Och varför inte Faluröd! 
Det här ser ju riktigt trevligt ut. Man kanske får ta och lura med sig frun på en liten tripp den helgen
Ser onekligen trevligt ut! Jag är nog oxå på om allt klaffar.
Har minsann missat lite i den här tråden ser jag nu, Ishii å Fillmore, det hade vart fint om en liten delegation från TPB hade förgyllt tillvaron på Ranchen!
Så va de ju lite klent med lokala hjältar förra året så Tomas B, vare sig med eller utan pensel, hjärtligt välkommen skall du vara!

En illa planerad födelsedagsmiddag den 5 juli kan ev. grusa mina planer att ta bussen och rulla till några kilometer till Edstuga. Vore ju trevligt att lära känna lite mer vw-folk runt hemtrakterna så jag har laddat upp med ett flertal vinnande argument inför "slutdebatten" hemmavid. 
Ja det får vi ju hoppas att du går vinnande ur den debatten ! Men hursomhelst, nån timme bör du ju kunna få loss.
En månad kvar nu Grabs and Girlies ! 
Låter nice de här jag å flickvännen kommer
ska de målas då kan vi lägga nått lager på våran rock bay med 
Så trevligt, har mött Rock-Bay'en några gånger de senaste dagarna, ska bli kul och få syna den närmare!
Välkomna ska vi va!
Jaha, nu fick jag reda på att det är dop på söndagen... undrar om man hinner upp i alla fall 
Swing: Det kanske blir den andra bussen ? Rock Bayen är väl egentligen bara en tillfällig kärra...
GB: Det måste du ju styra upp ! Det tar väl bara en timme, en och en halv på sin höjd, hem och dopet är väl inte redan klockan åtta på morgon ? 
GB: Det måste du ju styra upp ! Det tar väl bara en timme, en och en halv på sin höjd, hem och dopet är väl inte redan klockan åtta på morgon ?
Nä... ska kika på om det går att styra 
För er som kommer norrifrån (...och söderifrån för den delen...) så kan det va värt ett stop på Veteranmarknad i Lörstrand söder om Järvsö: http://www.evenemangskalender.se/markna … lorstrand/

Presenter till de 40 första och retroaktiva till de som var där ifjol !
Drygt en vecka kvar nu...
Nice..jag har för lite kvalitetsklibbor på bussliket
woho stickers!!
kke ta genvägen över jarse då! dock blire i varifjanten i år pga lite missöden med en viss kompressor.... 
Kommer det vara några fler barn på plats? Funderar på att ta med min tjej Mila 5 1/2 år.
Det sprang omkring lite barn ifjol under kvällen men inga som sov över. Vet inte om det kommer några i år heller men alla är välkomna! :-)
Nära nu iaf och vädret ser åxå ut att bli bättre! B-)
Vi har, 
Nån mer som åker norrifrån, som man kan slå följe med?
Det är ju alltid lite roligare om man är några när man korkar igen E4'n
Jag ska bara in ett snabbärende i Söderhamn på vägen ner.
Måste passa på å bunkra Helsinge Pilsener
Bolaget vägrar ju leverera till Ö-vik, säljs bara i Söderhamn (hela X-län?) säger dom 
Trevligt m långväga gäster EW!
Helsinge Pilsner finns i hela Gävleborg så ring Bolaget i tex Hudiksvall och boka en kasse. :-)
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » VWATER # 2 2014-07-05
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.