här kommer lite bilder då i vanlig ordning sen hemifrån vid datorn 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » volkrod 2014
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
här kommer lite bilder då i vanlig ordning sen hemifrån vid datorn 

med dessa bilder säger jag trrevlig helg återkommer under nästa vecka med mera uppdates 
helgen kommer att vara en funderar samt familje helg 
innan man blir lynchad 

Jag hoppas dom feta hjulen skall användas...
vad är det för dim??
en fundering hur skall du knyta ihop bussen midjelinje med bubbla karossen??
eller kan du kanske flytta ner/in så du möter bubblans veck?
jag vet inte så därför frågar jag.. annars så bara ler jag när jag ser detta bygget!!! 
Den kommer bli så jävla fet! Vill ha x100 
Jag hoppas dom feta hjulen skall användas...
vad är det för dim??
en fundering hur skall du knyta ihop bussen midjelinje med bubbla karossen??
eller kan du kanske flytta ner/in så du möter bubblans veck?![]()
jag vet inte så därför frågar jag.. annars så bara ler jag när jag ser detta bygget!!!
syftar du på den runda delen som är på mitten från bussen ?
iså fall blir svaret att den kommer att övergå till en spets liknande utslätning mot bubbla karossen
jag kommer även behålla bubblans crome lister på sidorna 
hoppas vi förstår varandra i denna fråga 
absolut ska dessa hjul användas väntar på det 4 o sissta som är på däckversktan efter en punktering
dom har måtten 285/30 20" 

Den kommer bli så jävla fet! Vill ha x100
tackar så mycket för den komplimangen dock kan jag säga att jag skall bygga 3 roddar i olika teman
å alla 3 ska jag ha själv
men allt är till salu bara o bjuda så får vi se när jag säger ja 

vad tror ni om att montera pilar på den ? har gått o grunnat på den ideen ett tag nu men inte bestämt mig än
sen har jag lite olika andra ideer men vill inte skvallra om allt i förtid då mister projektet sin lilla touch of taste 

vad tror ni om att montera pilar på den ? har gått o grunnat på den ideen ett tag nu men inte bestämt mig än
sen har jag lite olika andra ideer men vill inte skvallra om allt i förtid då mister projektet sin lilla touch of taste
Tror pilar skulle passa utmärkt ! 

Magnus75 skrev:vad tror ni om att montera pilar på den ? har gått o grunnat på den ideen ett tag nu men inte bestämt mig än
sen har jag lite olika andra ideer men vill inte skvallra om allt i förtid då mister projektet sin lilla touch of tasteTror pilar skulle passa utmärkt !
då kommer vi till följd frågan är det nån som har pilar o sälja till mig samt den delen av B stolpen så man slipper göra hemma pul 

Den blir riktigt skön.
Snart ny dag i garaget
men dessvärre
Kanske det blir lite skruva allmänt på
Vardags bilen som inhandlades idag
Så projektet får vila nån dag men det får
Vi se hur det blir med det men
givetvis blev det en stortysk även denna dock
Med ringar men vad gör det 

så då stog den äntligen på 4 hjul igen då 
dock är det sissta o rätta hjulet på däckfirman ännu men hoppas på att det händer saker med det i morron så det snart är på plats
på den ena bilden ser man lite av hur jag tänkt släta ut busssen mittlinje mot bubblan hoppas ni förstår lite på ett ungefär
idag han jag med o få dit huvudbroms cylindern och stötdämparna bak o måla startmotorn o lite annat små pyssel :9 mer händer i morron 

Najjjjjs! 
Fan, den blir riktigt ball den här bilen 
Najjjjjs!
tack ironcrozz mailade dig via din hemsida o ville köpa den ena av dina roddar
tyvärr fick jag inge svar
såg den sen på blocket
men den han bli såld då 

funderar lite på olika typer av lösningar för baklysena suck man blir aldrig riktigt nöjd men i morron blir det att fylla på garaget med mera delar
troligen hinner jag inte med så mycket mer i morron på rodden men det finns ju fler dagar på en vecka 

IRONCROZZ skrev:Najjjjjs!
tyvärr fick jag inge svarsåg den sen på blocket
men den han bli såld då
Attans oxå! Var håller du till ? Jag skall på att bygga en ny nu inom kort , hade varit najs o träffas för att byta lite design mellan oss 
Magnus75 skrev:IRONCROZZ skrev:Najjjjjs!
men den han bli såld dåAttans oxå! Var håller du till ? Jag skall på att bygga en ny nu inom kort , hade varit najs o träffas för att byta lite design mellan oss
absolut hadde det var nice o ses o dela ideer dessvärre så kastar nog varken du eller jag en skiftnyckel så långt 
vi bor väldans långt i från varandra jag bor i härnösand
det är ca 50 mil norr om stockholm
låter spännande med att du ska bygga en ny
nån idee kanske man kan ge dig på vägen om du gillar det jag bygger 

idag bestog dagen av att transportera det sissta hjulet till en annan däckfirma å sen fälgen vidare på svetsning så i morron
hoppas jag att micke som även är medlem på denna sida hinner med o lägga av 1 hjul till har beslutat mig för o byta däck på den främre axeln
från 285/25/20 till 255/35/20 mera däck sen blir det stretch över dom med då som sig bör på tyskstuk
men ljust nu ockuperas mitt garage av en allroad som måste ha min uppmärksamhet en sväng med sin arbets order men alla saker till den kommer med största sanolikhet i morron så dagen får bli att sammla saker o köra till garaget å med lite tur kanske man får lov av frun att vistas i garaget en hel dag o kväll i morron men chansen är nog ganska liten till det
men vi får se 

IRONCROZZ skrev:Magnus75 skrev:tack ironcrozz mailade dig via din hemsida o ville köpa den ena av dina roddar
men den han bli såld dåAttans oxå! Var håller du till ? Jag skall på att bygga en ny nu inom kort , hade varit najs o träffas för att byta lite design mellan oss
absolut hadde det var nice o ses o dela ideer dessvärre så kastar nog varken du eller jag en skiftnyckel så långt
vi bor väldans långt i från varandra jag bor i härnösanddet är ca 50 mil norr om stockholm
låter spännande med att du ska bygga en nynån idee kanske man kan ge dig på vägen om du gillar det jag bygger
Japps det är långt! Jag har varit i Härnösand ett flertal tillfällen ( Berget) men med en helt annan hobby!
Du hann före mig med att använda busstak
, svårt att hitta objekt här nere! Gillar skarpt din byggstil och att du går DIN väg , vi får byta ideer på mail i stället tills vi ses på en träff 
Magnus75 skrev:IRONCROZZ skrev:Attans oxå! Var håller du till ? Jag skall på att bygga en ny nu inom kort , hade varit najs o träffas för att byta lite design mellan oss
vi bor väldans långt i från varandra jag bor i härnösanddet är ca 50 mil norr om stockholm
låter spännande med att du ska bygga en nynån idee kanske man kan ge dig på vägen om du gillar det jag bygger
Japps det är långt! Jag har varit i Härnösand ett flertal tillfällen ( Berget) men med en helt annan hobby!
Du hann före mig med att använda busstak, svårt att hitta objekt här nere! Gillar skarpt din byggstil och att du går DIN väg , vi får byta ideer på mail i stället tills vi ses på en träff
se där ja hehe nice vad gjorde du på berget då 
har ett tak till övers från en annan sak inte en buss utan en annan vw bil som jag tänkt använda på nästa bygge ev
eller du kanske vill köpa det istället
absolut kan vi ta det via mail 
är du med i min tråd på FB eller adda mig som vän så blir sådant enklare 
projekt volkrod 2014 heter min tråd där 

idag har det inte hänt så mycket då garaget fortfarande ockuperas av en annan tysk maskin som kräver omedelbara insattser
dock är det mesta åtgjärdat snart på den så man kan ta tag i rodden igen troligen så kommer så att ske från o med måndag morron då det ska bli starten på en kraftig insatts på den har egnat mig åt att införskaffat diverse broms atrialjer o nya genomslags gummin bak
i morron läggs det på nya däck på fram hjulen å så ska vi se om det hinns med att få tag på stålomspunna bromslangar så man
kan börja åter skapa broms systemet på den 
men först måste stor tysken ut ur garaget o lämna platsen åter till rodden 

Riktigt fränt projekt! Kommer självklart följa detta fräsiga bygge
Lycka till!
Vad händer ????? UPdate!!! 
Asfrän! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » volkrod 2014
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.