1

Fick en ny tel på jobbet och undrar om det funkar att lägga upp bilder på forumet med den direkt?  Nu pratar vi med den kille som är kass på sådana saker.......  Därför frågan.... Default/hmm

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2

Ladda ner photobucket appen!

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3

Eller gå in på forumbilder.se via safari i din telefon o ladda upp dom. Kopiera länken du får när bilden e upptankad bara o klistra in i forumet ICQ/ab

Baywindow 2.0 -76 campinginredd
Vw T3 Buss -89 Coach

4

Ja det skull finnas något enklare sätt tycker jag att få upp bilder direkt från telefonen, för det är ju där bilderna finns!!  Tycker när man läser gammla inlägg så är bilderna utbytta när det gäller typ forumsbilder eller liknande sidor! Vad är det som gäller när man använder sådana sidor, är bilderna allas efter det?
Jag själv är med på " maskinisten " o där är det lätt att lägga upp bilder direkt från ifånen in på forumet utan krusiduller!!

|o\/o|

5

Jag at använt photobucket i 3 år nu, betalar 20kr i månaden eller någonting så kan jag lägga in hur mycket bilder som helst utan att dom försvinner! ICQ/ab

6

Är man inte lika flitig som jag på att ladda upp bilder så är det ju gratis! ICQ/ab

7

Inte smidigt för en icke datakunning ICQ/ac    måste väl finnas något enklare sätt?

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´