1 Senaste redigerad av atufte (2014-06-23 22:17:13)

Bilen hadde en verdi på 150.000,- når jeg fikk den, og er nå påkostet rundt 30.000,- så dette burde
legge lista for hva jeg ser etter, men kan også være interresert i buss med lavere verdi med mellomlegg.

Porsche 912 er veldig bra, men ikke strøken, dette er bruks bil i god teknisk stand. Den gikk igjennom
teknisk på BT i vår med 0 feil. Har akkurat montert og justert helt nye Webere (40 IDF) og bilen går
veldig bra. Det er også helt nye bremser på den, ny coil, nye Sparco Racing seter, Sparco, nytt godkjent racingbur (halvbur) belter etc etc...(Det er ikke bakseter i bilen, da dette er byttet ut med ett alu lokk for rask tilgang til girkasse, starter etc...)

Er først og fremst på jakt etter en panel buss (helst pre 60), men er også interresert i kombi, single cab
etc, (ikke doka) ....Bilen må være på skilter, eller i det minste leveres til meg ferdig registrert.
(blir ett bytte aktuelt fra Sverige må du betale import/reg av bilen jeg får til Norge)

Dette er ikke noe som haster for min del så jeg lar denne ligge for og se hva som dukker opp, Porsche 912'en er fanstastisk
morsom og kjøre om jeg beholder den så er jeg fortsatt ett lykkelig menneske...  ICQ/bt

Slik ser Porsche'n ut...

Post's attachments

912.jpg, 69.45 kb, 600 x 450
912.jpg 69.45 kb, 159 downloads since 2014-06-22 

2

Kan også selges for 160k (Norske)