Precis där är ja oxå. Byter slang. Luktar i min oxå. De verkar nog bero på att T-korset på min saknas då de sedan ska gå vidare till luftburken. Hur ser de ut där för dig? Passar på att byta alltihop när man ändå håller på.
Ragtop 60 No name
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Early Bay -72
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Precis där är ja oxå. Byter slang. Luktar i min oxå. De verkar nog bero på att T-korset på min saknas då de sedan ska gå vidare till luftburken. Hur ser de ut där för dig? Passar på att byta alltihop när man ändå håller på.
Tack för tipsen! Kikade på Gunde Svans svetsskola förut, där nämner han att börjar det rosta på tråden är det bara att kasta hela rullen.
Gunde är Stenhård
nae, men fin fint projekt! Lycka till!
Tack för tipsen! Kikade på Gunde Svans svetsskola förut, där nämner han att börjar det rosta på tråden är det bara att kasta hela rullen.
Gunde är Stenhård
nae, men fin fint projekt! Lycka till!
Jadu, jag har inget t-kors idag!
Och satt inget förutom sönder torkade slangar där.
Plus att jag har två st öppna filter på min. Har ej någon org luftburk etc. Så lurar lite på hur dessa slangar isåfall ska sitta anslutna.
Körde iallafall hela förra sommaren utan problem. Och då satte jag bara slang mellan dessa två rör där det ska sitta t-kors.
För mig luktade det nästan bara när jag tankat fullt och det är ju inte så konstigt då det säkert runnit över också.
Kommer också byta alla slangarna förutom möjligtvis påfyllningsröret då.
ju11e: Haha ja visst är han det. 
Tackar.
Du som är så amper på att skruva motor, Spaan... Kan tro om du rycker loss den på 1303.an också mot en balja kaffe? 
Haha skruva motor.. humm.. Ja slita ur den kanske går att ordna på femtonminuter en kvarrttt eller så. Men någon hejare på motorer kommer dröja innan jag blir!
Män kaffe är gott! 
Det har ju hänt lite under vintern/våren. Men ej haft något sug att uppdatera vart efter tyvärr..
Men hade tänkt lägga upp några uppdateringar framöver här när man kanske får lite dator tid igen.
I veckan körde jag igång och började använda bussen iallafall.
Och i dagsläget ser den ut såhär. Ska in på en enkel ombesiktning och sen vart jag tvungen att göra en moddning till. Som jag lurar på att fixa i helgen.
I övrigt är jag helnöjd med höjden på den och kommer bara fixa det sista på ut- och insidan för att göra den "färdig"

/ Spaan
Den blev riktigt schysst med de hjulen Sebbe !
Men ibland så funkar det så här bra... 
Haha ja men de där berodde ju ej på hjulen!
Mer av stressmek.. hade ju tur i oturen iallafall.
Riktigt frän buss 
Har tänkt länge att jag borde göra en sista update med jobbet som vart gjort på slutet.
Så kommer väl möjligen en sådan sen när jag har lite tid över...
Bussen såldes i höstas och ser lite annorlunda ut nu.
Men kan väl lägga in några bilder från i somras som visar hur stuket vart på den! 

Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Early Bay -72
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.