Nu när det är mindre än två månader kvar så börjar man längta
Vilka ska dit?
If it ain't broke, don't fix it!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Bug Run Classic 2014
Nu när det är mindre än två månader kvar så börjar man längta
Vilka ska dit?
Jag ska nog dit med några från stan!
Absolut!
Bokat sen läääääääänge. Är ju årets höjd punkt.
Vilka kan man möta upp och åka med?
Ska vara ruggigt dåligt väder för att missa 
Kommer ...förhoppningsvis med bussen! Annars med ragtopen
Vilka kan man möta upp och åka med?
Kommer man via Uppsala så är det bara att haka på. Det blir säkert en del bilar från Uppsala
Christer
Hellberg skrev:Vilka kan man möta upp och åka med?
Kommer man via Uppsala så är det bara att haka på. Det blir säkert en del bilar från Uppsala
Christer
Hade tänkt ta den vägen! Då halar vi på er nog!
Japp, ska till ett skapligt haveri på vägen dit för att missa denna träff 
Kommer.......kanske. Sambon fyller 30 så förhandlingar pågår 
Ni får fira det på plats 
Någon som vet om de kommer att ha den rullande landsvägen för effektmätning på plats, lika som på Mantorp?
Kan ju vara en lite småkul attraktion, även för oss åskådare! 
Givetvis ska man dit! 
Jag var dit ifjol. Tycker det är överreklamerat...inte kass som BR, men ändå inte så revolutionerande bra....
Inte för att jag vill vara en party-pooper, men skall vi vara så säker på att det verkligen blir ett BRC?
Hörde nu i veckan att inte ett enda av de inplanerade evenemang som skulle hållas på Tierp Arena i år har blivit av.
Det enda evenemang man har garanterat skall bli av är EM dragracingen.
Håller med om att det är en imponerande anläggning, men den känns i flera avseenden fel för ett evenemang som BRC.
Den saknar totalt mys-pys-känsla och jag hävdar fortfarande att Kjula vore en så mycket trevligare anläggning. Allt är centrerat med stora grönytor för såväl camping, utställning som swap samt hygglig nära för det stora flertalet inkl. våra nordiska grannar. Visst, norrlänningarna får lite längre att köra, men det är ändå bra mycket närmare än Mantorp.
Det är en erkänt snabb bana som utan problem klarar av att arrangera dragrace-tävlingar med över 200 startande ekipage plus utställningsbilar, så nog borde man kunna klara av ett BRC.
Vet att det är många som går i tankar om att det vore klockrent med en renodlad VW-träff på Kjula, om inte som ett BRC så i annan regi. Den som lever får se...
Jag röstar på kjula alla dagar i veckan 
Inte för att jag vill vara en party-pooper, men skall vi vara så säker på att det verkligen blir ett BRC?
Hörde nu i veckan att inte ett enda av de inplanerade evenemang som skulle hållas på Tierp Arena i år har blivit av.Det enda evenemang man har garanterat skall bli av är EM dragracingen.
Håller med om att det är en imponerande anläggning, men den känns i flera avseenden fel för ett evenemang som BRC.
Den saknar totalt mys-pys-känsla och jag hävdar fortfarande att Kjula vore en så mycket trevligare anläggning. Allt är centrerat med stora grönytor för såväl camping, utställning som swap samt hygglig nära för det stora flertalet inkl. våra nordiska grannar. Visst, norrlänningarna får lite längre att köra, men det är ändå bra mycket närmare än Mantorp.Det är en erkänt snabb bana som utan problem klarar av att arrangera dragrace-tävlingar med över 200 startande ekipage plus utställningsbilar, så nog borde man kunna klara av ett BRC.
Vet att det är många som går i tankar om att det vore klockrent med en renodlad VW-träff på Kjula, om inte som ett BRC så i annan regi. Den som lever får se...
Ett samarbete med Norrmännen vore nått.
SCC Sweden på Kjula...
Peter S skrev:Inte för att jag vill vara en party-pooper, men skall vi vara så säker på att det verkligen blir ett BRC?
Hörde nu i veckan att inte ett enda av de inplanerade evenemang som skulle hållas på Tierp Arena i år har blivit av.Det enda evenemang man har garanterat skall bli av är EM dragracingen.
Den saknar totalt mys-pys-känsla och jag hävdar fortfarande att Kjula vore en så mycket trevligare anläggning. Allt är centrerat med stora grönytor för såväl camping, utställning som swap samt hygglig nära för det stora flertalet inkl. våra nordiska grannar. Visst, norrlänningarna får lite längre att köra, men det är ändå bra mycket närmare än Mantorp.Det är en erkänt snabb bana som utan problem klarar av att arrangera dragrace-tävlingar med över 200 startande ekipage plus utställningsbilar, så nog borde man kunna klara av ett BRC.
Ett samarbete med Norrmännen vore nått.
SCC Sweden på Kjula...
Jepp, pratade lite med norrmän där i höstas och de gillar också stället.
Man skulle kunna tänka sig att man turas om att köra SCC. Varannat år på Gardemoen och varannat på Kjula vore väl en bra kompromiss. Då får de som organiserar träffen lite andrum och tid för återhämtning.
Att arrangera SCC frestar säkert på både ekonomiskt och mentalt. Med tanke på det minst sagt ostadiga vädret på Gardemoen (har det någonsin varit bra väder där en hel helg?) så talar även detta för Kjula.
PS/ Sorry för att diskussionen far iväg åt ett annat håll 
Att inte SM och EM blir av nu i maj/juni beror på att dom inte hinner få till banan samt organisatorisk. Det klargjorde dom tidigt i vintras när auktionen drog ut på tiden.
Grape har ju lovat att BRC blir av på Tierp Arena så det är jag inte orolig över.
Kjula kunde ju annars vara trevlig anläggning att köra BRC på.
Att inte SM och EM blir av nu i maj/juni beror på att dom inte hinner få till banan samt organisatorisk. Det klargjorde dom tidigt i vintras när auktionen drog ut på tiden.
Grape har ju lovat att BRC blir av på Tierp Arena så det är jag inte orolig över.Kjula kunde ju annars vara trevlig anläggning att köra BRC på.
+1
Om man följt turerna lite så är man inte orolig.
OM arrangemanget ska hållas på någon annan plats skulle jag gärna se att det sker lite längre norrut, mot mitten av Sverige kanske. Blir lite längre för oss sörbor men jag har hört att sträckan att åka är samma åt båda håll. 
Hoppas innerligt att jag är ledig de dagarna!
Jag ska dit. Troligtvis Åker Bajen shotgun med mig.
Boxerville » Träffar » Bug Run Classic 2014
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.