1

Åker till staterna 24 juli och kommer spendera min tid i san fransisco 8 dagar sen åka till Chicago och spendera 8 dagar och undrar om det är någon som vet av vw shoppar, skrotar eller annat sevärt som har med luftkylt att göra?

Är tacksam för alla tips.

Mvh Dennis

Volkswagen kombi 237 (Soltak) -62
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"

Ac Volks.

2

Hallå! Jag har bott däruppe i krokarna och dessvärre finns det inte så jättemycket...

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=303167

...men om du kör ner till LA (hyr bil, bränn ner i svinottan dag 1 och kör hem på eftermiddagen dag 2) så finns det betydligt mer att kolla på ICQ/ab

"Daddy Cool"

3

Jag reste mycket till Kansas City tidigare. Något som jag kom på till sista resan var att köpa delar från tex Cip1 och få det skickat till kontoret/ hotellet jag besökte, för att sedan packa ner det i väskan på resan hem... Slipper frakt och hela härligheten. En extraväska med SAS/ Lufthansa går på 70 dollars och det är det lätt värt.

Ha en trevlig resa!!

Trasig, men inte förstörd...

Haft: Splitbuss-61, Westfalia-73, 1303-73, 1303 BIG-74, 1302 CAB-72, DH-75, 1500-67, Baja-72, Tristar-90
Har: Deluxebuss-77, DH-78, 1500-67, Buggy-67, Magnum DH-90

4

goopher skrev:

Hallå! Jag har bott däruppe i krokarna och dessvärre finns det inte så jättemycket...

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=303167

...men om du kör ner till LA (hyr bil, bränn ner i svinottan dag 1 och kör hem på eftermiddagen dag 2) så finns det betydligt mer att kolla på ICQ/ab

Okej ja det jag misstänkte.
Vi ska ju bila ner mot LA men tyvärr inte hela vägen.
Men får helt enkelt hålla ögonen öppna.

Men såg nåt Buggy house och buslab som jag tänkte kolla in om det inte är för långt bort.

Ac Volks.

5

Beard skrev:

Jag reste mycket till Kansas City tidigare. Något som jag kom på till sista resan var att köpa delar från tex Cip1 och få det skickat till kontoret/ hotellet jag besökte, för att sedan packa ner det i väskan på resan hem... Slipper frakt och hela härligheten. En extraväska med SAS/ Lufthansa går på 70 dollars och det är det lätt värt.

Ha en trevlig resa!!

Har faktiskt tänkt göra så men då ska jag beställa grejer från summit till mitt turbobygge.
Så jag får se om det blir plats över ICQ/ab

Ac Volks.