:-) tack så MKT hoppas få i motorn i morgon å på med fuggarna å länkaget
LOVING THAT ÄSSS
Som synes är ÄNLIGEN snurran i :D
OCH på plats... iiiih :D
Se till att göra nåt smart av vevhusventilationen så du inte oljar ner hela motorn med risk för brand. Sen har du det mindre roliga med justering av gasarna som inte är nån dans på rosor att komma åt och få till perfekt. Synkklocka är a och o för att få till det
har ett filter till vevhusventen å sen en snailsyncro till gasarna om de va en sån du mena..
Tjena hopp igen då...
Förra helgen kom motorn i ÄNTLIGEN .. , men ville ej starat.. ohwell.. shit happends when you tango naked som jag brukar säga.
MEN så i torsdags efter lite noga koll så var tändföljden fel,, shoooop shooopp gör om gör rätt å så STart....
OCH så här går hon nu..
SOM DEN GUDINNAN HON ÄR jajäävlar att hon spinner som en markatta ;-D
I LIKE.. DO YOU?!
http://s256.photobucket.com/user/LadyDe … 1.mp4.html
Det där blev ju hur bra som helst det.. kul att den går igen ..har du tagit någon provtur ännu ?..blev det någon skillnad på körbarheten ?
Stefan
ja jag är helnöjd,, jodå de e klart ja har haha och hon är MKT piggare å rappare.. man kommer upp i 80 på 3an rätt fort,,svarar å axar PERFEKT, vilket man inte gjorde innan om man säger så.. då fick man va modig om man skulle pressa 80 på 4an hehe, CO´n va aningen hög 8,6 nånting men de har jag ställt ner så de ska funka för besikting satt 4,0 typ..
nu e de bara finlir kvar. dra bränsleslangarna snyggt, ska ha sånna stålomspunna slangar. fixa vevhusventen å så e de lite EL kvar
Bra jobbat!!! Låter la hur gött som helst....å ser ju 100gånger tuffare ut oxå!!!
Typ1 1302 1972 x2
Typ 2 deluxe 1977
Tack :-) .. Ha ha låter gött?? Kan man nog säg He he kvinnan på kiosken undra om ja glömt avgassystemet hemma :-P
jaha då var premiär resan gjord, vart en sväng till Travet I Skellefteå i lördags då Norrlands motorhistoriker hade en sammankommst..
allt gick KANOON..
Tack för visat intresse i min något mindre projekt tråd.. kommer lite mer bilder efter helgen..
Kul att det bra, upp med lite bilder
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Heja) Vad är det för märke/storlek på de däringa fuggarna / insug? Thanx
Heja) Vad är det för märke/storlek på de däringa fuggarna / insug? Thanx
de är 34or "bara" empis, ja insugen enkelportsinsug så rätt smala små men fun kar då gaaalant..
de kommer bilder till helgen
YO!!.....Tror att jag såg en blå bubbla med text i bakrutan liknandes Din på Power meet crusingen igår,,,,Hela bilen full av ungar,,,,
Har Du kört den hela vägen ner??
trailat??
Själv hade jag fullt sjå att puttra de 12 milen från huvestan...fast 08-or är ju bekväma med...
YO!!.....Tror att jag såg en blå bubbla med text i bakrutan liknandes Din på Power meet crusingen igår,,,,Hela bilen full av ungar,,,,
Har Du kört den hela vägen ner??
trailat??
Själv hade jag fullt sjå att puttra de 12 milen från huvestan...fast 08-or är ju bekväma med...
Lätt sent svar men de va min bil he He. Körde hon på trailer ner
200 mil nånting under powermeet
Jo,,,känns som det var liiiite sent svar
Kul att sett den LIVE. Beklagar att jag inte hann ikapp med autografblocket