Hallå !
Jag söker bakre kylplåt som den på bilderna:

Någon som har en i bättre skick än min utan rosthål ?
PM:a mig !
Mvh/
Andy

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Kylplåt T2
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hallå !
Jag söker bakre kylplåt som den på bilderna:

Någon som har en i bättre skick än min utan rosthål ?
PM:a mig !
Mvh/
Andy

Ingen !?

verkar ganskaså vanligt att dom e tunna.. har också en med div tunna partier.. funderade ett tag på tilverka i glasfiber.. men vet inte ifall dom överlever/brinner upp, då det ju är en del värme från avgas systemet.
verkar ganskaså vanligt att dom e tunna.. har också en med div tunna partier.. funderade ett tag på tilverka i glasfiber.. men vet inte ifall dom överlever/brinner upp, då det ju är en del värme från avgas systemet.
Okej så det är svårt att hitta dessa plåtar ?
Kanske får försöka laga min ändå da.... usch vill inte laga mer rost ! 

Kan man hitta en ny kylplåt nånstans då ?

ingen som har koll på kylplåtar & var man kan få tag på den modellen jag har ?
Måste ju vara någon som vet eller har bytt tycker jag !?

Att döma av hur folk frågar efter beg. så tror jag inte nya finns.. så du får nog vackert lappa den du har. 
Lite OT men på samma ämne. Det diskuterades ju plåtar för att köra typ 1 i latebay och det fanns ju att köpa från England. Dessa va ju gjorda av glasfiber så bör ju fungera även till dessa...
ja då e det ju dessa som efterfrågas... länk??
Lite OT men på samma ämne. Det diskuterades ju plåtar för att köra typ 1 i latebay och det fanns ju att köpa från England. Dessa va ju gjorda av glasfiber så bör ju fungera även till dessa...
Intressant.. skicka upp en länk tack ! 

Hur dom nu gör glasfibern brand härdig.. jag har som sagt funderat ett tag att kopiera mina plåtar.. men just , eld/värmetåligheten...
Den bakre plåten blir ju mycket varm..
Men bra att det finns ,vore intressant att veta vad sådana bitar kostar, med frakten hem till Svedala.. e ju lite stooora
Hur dom nu gör glasfibern brand härdig.. jag har som sagt funderat ett tag att kopiera mina plåtar.. men just , eld/värmetåligheten...
Den bakre plåten blir ju mycket varm..Men bra att det finns ,vore intressant att veta vad sådana bitar kostar, med frakten hem till Svedala.. e ju lite stooora
125 pund för ett set 
michaelth skrev:Hur dom nu gör glasfibern brand härdig.. jag har som sagt funderat ett tag att kopiera mina plåtar.. men just , eld/värmetåligheten...
Den bakre plåten blir ju mycket varm..Men bra att det finns ,vore intressant att veta vad sådana bitar kostar, med frakten hem till Svedala.. e ju lite stooora
125 pund för ett set
145 pund står det väl ? = 1625skr plus frakt också då. runt 2 lök kanske.
Undra om man ska satsa på dessa eller snickra ihop min plåt... man spar ju pengar...
men å andra sidan spar man tid att handla
Hmm.....

Frakten menade jag
Har mailat och frågat tidigare.
Frakten menade jag
Har mailat och frågat tidigare.
Ofan 270 pund typ 3025kr lite väl saftigt...
får bli att laga min tror ja.. 

Jag har en NOS plåt som jag sparat länge. Kanske kan skiljas från den. Ring mig i morgon. o121-4211o.
Jag har en NOS plåt som jag sparat länge. Kanske kan skiljas från den. Ring mig i morgon. o121-4211o.
Ofan & det är rätt plåt ? Ja jag hör av mig imorgon.

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Kylplåt T2
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.