Hua.
Lyckades bända upp motorn så det blev en springa, precis lagom stor att banka in en lång 17 krafthylsa.
Sen hängde jag i avgassystemet och slet och slet och slet och slet.
Man kände hur solfjädern fjädrade ut, men var gång man slutade hänga så fjädrade den tillbaka.
Så mycket av det riktiga momentet gick ju förlorat där.
Men till sist, efter säkert en halvtimme av galet slitande, så lossnade den lite lite. Och när saker lossnar lite lite så är det på gång.
Ett par ordentliga hugg till och den hängde på pinnbultarna.
Rostig ingående axel, dock bara halva.
Lilla trekantiga filen och ett evigt nötande. Testade med en ny lamell. Njaa. Får fila mer.
Sen kopparfett på så löpte den som en 14-årings i en 80-årings.
Av med kopplingen och inspekterade solfjädern. Såg hundra ut. Ny lamell och ihop igen.
Provkörning imorron. Nu dusch.
Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom. (o\!/o) |o \/ o|