Jag är på jakt efter justerbara fjäderben( 3kantsfäste), dämpare, avgassystem och t-bars !
Har ni något annat bra o ha så skriv det, finns säkert mer jag behöver men inte vet om ännu
Skicka bilder på vad du har så kan vi säkert komma överens 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Allt möjligt till 1303s sökes!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag är på jakt efter justerbara fjäderben( 3kantsfäste), dämpare, avgassystem och t-bars !
Har ni något annat bra o ha så skriv det, finns säkert mer jag behöver men inte vet om ännu
Jag har lite lite grejer till övers till 1303an har dock inte det du fråga efter, just nu. Har fullt av andra grejsaker så när du vet vad du behöver så kan du höra av dej
Mvh. Stefan J
Syxez skrev:Jag är på jakt efter justerbara fjäderben( 3kantsfäste), dämpare, avgassystem och t-bars !
Jag har lite lite grejer till övers till 1303an har dock inte det du fråga efter, just nu. Har fullt av andra grejsaker så när du vet vad du behöver så kan du höra av dej
Mvh. Stefan J
Ska komma ihåg det! Kommer säkerligen på något :)Tack
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Allt möjligt till 1303s sökes!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.