så nu har det pusslas igen framskärmen fick lite puts å a-stolpen börjar ta form
provmonterade insidan av hundbenet verkar funka men ytterskinnet kan bli intressant å få dit då passformen så klart inte är bra
har precis gjort samma process.... är lite pill att få skärmen att stämma! blir bra!
har precis gjort samma process.... är lite pill att få skärmen att stämma! blir bra!
tack
, jo det kommer nog bli att få smida lite på den.
koppen skrev:Jobba på! Får komma någon dag nu och kika men den lediga tiden man får över när man inte har barna så får man tillbringa tid me sin egen bil
det är lung
, notchan måste ju med bli färdig till sommarn
![]()
Ja den måste få lite löve me. Blir tokig på hjullagret bara men kommer ju aldrig iväg då tjejen jobbar hele tin 
HerrNilsson skrev:koppen skrev:Jobba på! Får komma någon dag nu och kika men den lediga tiden man får över när man inte har barna så får man tillbringa tid me sin egen bil
det är lung
![]()
Ja den måste få lite löve me. Blir tokig på hjullagret bara men kommer ju aldrig iväg då tjejen jobbar hele tin
Blir ju lätt så

så nu har det pysslas lite, nu har jag två fina a-stolpar , fixat plåten längst fram där golvet sitter och fixat dörren så den hänger på två gångjärn. då fick det smidas till en jigg med hjälp av en frisk dörr så gångjärnet hamna på korrekt position 
sen har det blivit lite terapi arbete då jag hjälper en polare att bygga airride på en gammel mercedes
, då fick fräsen motioneras lite 
så nu fick jag äntligen på hundbenet, när allt annat runt om kring va rätt så passa den faktisk väldigt bra
. och kupe golvet har passats in fick modda lite
sen har styrväxeln blivit höjd och handbroms balken fick komma på plats igen
Blir så bra detta 
Nu va det ett tag sen sista uppdateringen men framsteg i svetsningen. Har gjorts. Förarsidans hjulhus är färdig å börjat på fronten mm