1 Senaste redigerad av volvson (2014-05-21 21:25:58)

Tjäna!

Är det någon som sitter på ett par fräscha inre dörrhandtag till den grå/vita inredningen som fanns 62 i bubblan? Alltså inte kromhandtagen..

ICQ/ab

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----

2

Inget som har något på hyllan? Behöver nödvändigtvis inte vara grått..

3

Menar du det handtaget man tar tag i när man stänger dörren inifrån? Det satt bara på passagerarsidan och jag tror att jag kan ha ett liggandes. Kollar upp detta imorron.

VW 1200 -60
VW 1300 -66

4

Det vore toppen! Jo det stämmer bra, men jag hade faktiskt tänkt sätta på både förarsidan och passagerarsidan  ICQ/ab

5

Tyvärr var det inte grått utan mer beige. Iom att det inte är "symmetriskt" så tror jag det ser lite konstigt ut om du även sätter ett sånt på förarsidan. Fr o m 68 (el om det var -67) så fanns det handtag på både vä o hö sida, men de var svarta.
Om du tycker att det funkar med det här, så vill jag ha en hundring inkl frakt. /MVH Anders

http://www.ladda-upp.se/tumnagel/nvwgyxebltygs/

VW 1200 -60
VW 1300 -66

6

Jag köper det gärna! På tal om symmetrin så har du nog rätt i det..men i så fall kommer jag vara tvungen att beställa nya från TMI och då går det ju beställa vänster/höger. Fast det får bli ett framtida projekt... Jag skickar ett PM åt dig.   ICQ/ag