Freedom Camper. Jag vill väldigt gärna att motorn stannar i Sverige samt att jag träffar personen som köper den 
25hpman. Jaaooo 
Vatten: 98'a Golf 4'a 88'a Golf 2 motor/lack/ljud bygge
Vad blir näst ?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Helt ny 1600 med enkelförgasar
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Freedom Camper. Jag vill väldigt gärna att motorn stannar i Sverige samt att jag träffar personen som köper den 
25hpman. Jaaooo 
5900:-
6200:-
47 sekunder för sent
Boxerville skickade ut mig från webbläsaren
Grattis Jonas ! 
Den vanliga visan med auktioner....
Det är ta me tusan snorbilligt för en så gott som ny 1600 motor! Hade den haft bussbalksfästet hade jag inte tvekat en sekund att buda. Fasiken jag hade budat ändå om jag hade kommit på 4 starka man att lura med att hämta den 
Plocka motorn och lägg ut Elverket på annons så tror är det nästan gratis. Grattis! 
Tack Robban. Men nu får vi väl se vilka regler som gäller. Tid eller pengar.
säljaren får höra av sig. Eventuellt kommer jag ha en 1600 singelportare till övers
om nu någon är intresserad. Med fäste för balkfäste.
Skick på den? Får du fördelaren över från elverket är jag oxå intresserad.
Tack Robban. Men nu får vi väl se vilka regler som gäller. Tid eller pengar.
säljaren får höra av sig. Eventuellt kommer jag ha en 1600 singelportare till övers
om nu någon är intresserad. Med fäste för balkfäste.
Handlar som ja ser de mer om rent spel eller girighet....
Kul att la ut den här ändå, här e ju mycke vw folk & alla som hann se den fick ju chansen å lägga sitt bud, / Edström
Ja precis, är man dumsnål och väntar till sista sekund får man skylla sig själv. Det är lite tradera som förstört att folk skall bjuda i sista stund istället för vad de är beredda att betala. Det är klart char22 skall ha den, tycker reglerna och avtalet var solklara 
Jag är bara lite förvånad att inte fler är beredda att betala för en ok motor!? En sliten gammal 1600 rova brukar ju idag gå för 3-4tusen.
Det är ju bara att inse att någon är ju vinnare i en auktion. Resten är...förlorare. 
Verkar vara sig likt här på Lunarsto.... menade Boxerstorm...
Verkar vara sig likt här på Lunarsto.... menade Boxerstorm...
Vadådå? Den första kommentaren jag tolkar med ev negativ bakton är din? Resten är ju positiva. Åtminstånde jag tycker att det är kul när en sådan här fin motor säljs och har med spänning följt tråden. Men jag är nörd, en 1600ep i nyskick lockar mer än internetpo.. 
Hej!
Då var det hela avslutat 
Jag vill inte göra någon arg eller irriterad men jag kan tyvärr inte ta någon hänsyn till annat än tidsstämpeln på inläggen.
Så jag säger grattis till char22 som tog hem det hela för ,ynka
, 6200 kronor 
Hoppas motorn används till fullo från och med nu 
Kör lågt, det gör jag 
Kul som sagt, både att du hade en så fin motor och att någon får glädje av den. De sista bilderna tyckte jag talade för sig själv.
Nästan 5000 besök talar för att fler än jag tycker detta är kul..
Gött Simon !!
Tummen upp. Skönt med folk som håller sig till reglerna.
Japp, bra gjort.
Rätt ska vara rätt 
Saker ska användas annars kan man lika gärna sälja det eller ge det till någon annan som kan ha bättre användning för det än en själv 
Trevlig helg gott folk 
Att det alltid finns ca 2st som måste kommentera varje annons! lägg lite tid i garaget i stället 
Ja det är ett märkligt fenomen undrar vad det kan bero på??
Självinsikt är få förundrat. Vad gör ni själva om inte just gnäller i någon annans säljtråd? Ständigt samma visa med att vissa vill känna ansvar och gnälla ner varenda jvla tråd genom att leka forumpoliser. Finns det inte någon slags utbildning om man vill jobba hos ordningsmakten?
Jag vet inte om jag skall ta åt mig av erat gnäll? Men jag liksom de flesta andra tycks ju, efter att auktionen var färdig, mest velat uttrycka hur kul detta var. Om man inte kan glädjas med andra lever man ett rätt torftigt liv, hoppas det blir bättre snart! Kram! /Frederik
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Helt ny 1600 med enkelförgasar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.